Vespa-Ciao.NL
:: GT 2010 AFGELAST !!!

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl GT 2010 AFGELAST !!!

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 134)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Javad
    Donateur

Waar wordt ik volgende week vrijdag verwacht en hoe laat?
      Starten we ook vanaf die kampeerboerderij?

<3 Thunderstone
      Check mijn perso!

hansieb
      Moderator

Ik zat nog even te twijfelen deze week, maar zoals gewoonlijk weekend van 27-29 (bbq+ zondag is de papiermolen open voor honden, dus met de doggy’s zwemmen)

Ook loopt op dit moment alleen mijn 1:8 slurpende RV engine, daar wil ik geen tour mee rijden :pest

Sjaak afhaak dus… volgend jaar maar weer eens goed touren door NLD 😉

Jelle
        Moderator

hansiebje toch…

ik heb helemaal geen rijdend blok, maar ondanks dat haak ik toch echt niet af…

speedbuxy
          Bijdrager

Same hier ik moet ook nog een blokje opbouwen gezien de evo niet echt stabiel meer te noemen is.
            Maar als hans liever gaat zwemmen met een paar hondjes:D

Jelle
            Moderator

ik weet trouwens ook nietwat ik precies daar van moet denken… Een beetje zwemmen met hondjes en dan daarna samen met je hond naar bed ofzo? 😉 :kots

speedbuxy
              Bijdrager

Ja hij zegt ook nog zoals gewoonlijk dus hij blijkt het vaker te doen:con
                Weet ook niet wat ik hier van denken moet:D

Edit
                En het heeft ook wel een high prioritie, want hij gaat dus liever te zwemmen met een paar honden.
                Dan met ons vespa liefhebbers te toeren.
                Geeft dus wel aan wat ons plek is(nog lager dan een hond:D)

Edit by hans: Hehe, sommigen kan je inderdaad met een goudvis vergelijken. Succes jongens
                Het heet zwemmen met baasjes KLIK HIER

Gerarduz
                Topic starter

Tot nu toe blijft het animo echt tegen, ondanks dat mensen zo hun terechte redenen hebben , snap ik niet wat mensen weerhoudt mee te touren aangezien ik al duidelijk aangegeven heb dat er financiëel een regeling valt te treffen.
                  Het is dan uitbetalings-weekend nota bene! =)

Neem daar gerust contact over op !:thumb

Denk ook eens aan vespa-poulen ( carpoulen ) , wanneer je wel mee wil maar het een vervoersprobleem is, kunnen we dit vauit het topic organiseren . Zo rijden wij bijv. Leeuwarden en Groningen wel eens vaker af naar het zuiden.

Ben ik soms nog iets of IEMAND vergeten ?…………..

Javad
                  Donateur

Kan ik misschien met iemand meerijden vrijdag?

<3 Thunderstone
                    Check mijn perso!

Batty
                    Donateur

@ geraduz. ik wil tog nog even terug komen op het geen wat je mij heb gesuurd.

Bij deze nodig ik je bij deze persoonlijk uit !

De bedoeling is om er een relaxt weekend van te maken en geen kilometer-race.
                      De doelstelling is er samen een pracht weekend van te maken en gezellig te ouwehoeren en met de Vespa-invasie door Drenthe en de Veluwe te touren!

Mocht je bij uitzondering evt. problemen hebben met de betaling dan kunnen we daar persoonlijk een regeling in te treffen. Neem daar gerust contact over op, er zijn meer die een dure vakantie maand hebben.

Ik ben 33 jaar oud ik heb al 8 jaar een eigen bedrijf met een goede omzet, denk je nu echt dat ik sta te springen op een tour op afbetaling.

Denk even goed na voor dat je wat stuurd,ik ben geen 16 jarige jongen met een kranten wijk.

ik snap best dat je te redden valt om van deze tour nog iets te maken, maar je hebt er iets te weinig aandacht aangegeven en nu op het laatse moment moet het nog even gebeuren.

Zo werkt dat niet.

Ik ga niet mee want 2 broers van mij vieren hun verjaardag dus dat is mijn reden.

Maar ik wens iedereen een heel fijn weekend.

Mvg, Peter

speedbuxy
                      Bijdrager

Das een groeps mail geweest die niet alleen naar jou is verstuurd, dus dat finaciele gaat voor jou ook niet op en moet je in prensiepe dus gewoon overheen lezen;)
                        Gerard heeft dit alleen maar erbij vermeld zodat lui die momenteel krap zitten of uberhoud nog niet echt een groot budget hebben de aanrijking te geven dat er dan wel wat te regelen valt:thumb
                        En ik vind dat persoonlijk niet verkeerd:thumb
                        Wel jammer dat je niet kan trouwens:(

hans31
                        Bijdrager

Wij willen jullie graag aanmoedigen,
                          hoe laat komen jullie ongeveer in Meppel aan?
                          Of in de buurt van Meppel of Zwolle
                          Route 1 of route 2
                          Ben heel erg benieuwd

groetjes hans

Gerarduz
                          Topic starter

hans31 :
                            Wij willen jullie graag aanmoedigen,
                            hoe laat komen jullie ongeveer in Meppel aan?
                            Of in de buurt van Meppel of Zwolle
                            Route 1 of route 2
                            Ben heel erg benieuwd

groetjes hans

Positief dat jullie uit Almelo ons komen aanmoedigen :thumb

Je kan je nog steeds inschrijven dan kun je mee rijden, dat is echt veel leuker dan zwaaien
                            Nog ff om aan te geven , rijden wij niet door Meppel of Zwolle, maar touren daarom heen , Dus als je een stadje pakken wil? Kampen !

GuidoVanIdols
                            Bijdrager

wij willen graag de tijd stip weten.hans heeft een wel een vespa, maar ik heb een peugeot vivacity, dan mag ik niet mee rijden.?
                              wij wilde graag weten hoe laat jullie langs meppel of zwolle langs komen. het tijd stip 14 uur? 11 uur? 18 uur? ik hoop als je me snapt. groetjes Guido

hans31
                              Bijdrager

ik wil heel graag mee, maar in dat weekend kan ik niet
                                ik kan alleen maar zaterdag, en een klein stukje meerijden zou wel leuk zijn.
                                er zit ook een nieuwe cilinder op DR 50 cc
                                kan nog niet zo hard, moet deze nog in rijden
                                ik kom dit weekend in de buurt
                                ik vind best wel leuk, zoveel vespa ciao’s bij elkaar
                                Guido, je moet gewoon een vespa ciao kopen!

groetjes hans

GuidoVanIdols
                                Bijdrager

dat is nieuw voor mij 50 cc. maar mag ik met de peugeot vivacity, mee rijden.????? ik kan de zelfde dag als hans, groeten guido.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 134)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.