Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › GT 2010 AFGELAST !!!
- Dit onderwerp bevat 133 reacties, 36 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 7 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 augustus 2010 om 01:44 #518631
{quote]
DE tekst is aangepast daarom adviseer ik jullie het onderstaande nog eens goed door te nemen:
LEES DE TEKST nog eens goed door en zie wat voor leuke club we bij elkaar hebben!
En wat voor degelijk plan er op tafel ligt,
De bedoeling is om er een relaxt weekend van te maken en geen kilometer-race.De doelstelling is er gezamlijk een pracht weekend te maken en gezellig te ouwehoeren en met de Vespa-invasie door Drenthe en de Veluwe te touren!
Mocht je bij uitzondering evt. problemen hebben met de betaling dan kunnen we daar persoonlijk een regeling in te treffen. Neem daar gerust contact over op, er zijn meer die een dure vakantie maand hebben.
Het feit blijft dat wanneer je belangstelling toont ,juichen we dit van harte toe!
Nu is het nou eenmaal dat bij het organiseren van een tour, rekening met jou aanmelding wordt gehouden.
Eerder hebben we daarvanuit een de locatie geboekt en de begroting op gebaseerd.
Anders kun je zoiets nooit op poten zetten.
De kosten die gemaakt worden zijn nodig voor de slaaplocatie en ontbijt/lunchpakket.
De bedrukte polo is uit het pretpakket gehaald , en kan evt. bij voldoende vraag alsnog gedrukt worden!en de prijs wordt daardoor verlaagd!
[center]GT 2010
“The Grand Tour”The term derives from the Italian phrase gran turismo, homage to the tradition of the grand tour
used to represent dedicated Vespariders,Regarded as grand tourers, able to make long-distance, high-speed journeys in both comfort and style !8)

Vindt plaats in week 34 : 27 t/m 29 augustus 2010.
Het laatste weekend van augustus , uitbetalingsweekend !( voor de meesten dan )!
Vrijdag middag aankomst , zondag avond vertrekEr zijn nog een aantal plaatsen beschikbaar!
De kosten bedragen voor dit weekend : €45,- p.p. voor het complete weekend arrangement.Dit is inclusief geheel verzorgd ontbijt/lunchpakket
Ook is er de “Meister Grill BBQ” op de 1e avond.en 2e avond[/center]Nota Bene!
[center]Iedereen is welkom ![/center]
De doelstelling is samen een pracht weekend te maken en gezellig te ouwehoeren en met de Vespa-invasie door Drenhte en de Veluwe te touren!
Wij stellen een aantal kleine toelatingseisen voor, om de tour zo voorspoedig mogelijk te laten verlopen.
[center]Voldoe je aan de onderstaande eisen , tour dan mee:[/center]
– Kruis snelheid zal rond de 55 km/h. liggen, Maar hogere snelheden zijn toegestaan!;)
– Verzekerde brommer met goed lopende Vespa-engine (tourblok), goed ingereden dus.(Het raadzaam een deugdelijk reserve blok mee te nemen op aandrijving toepasbaar, OF dat je gezamenlijk een reserve blok meeneemt ,denk ook aan een bobine of CDI.
Überhaupt is het erg handig een reserve blok bij de reserve-onderdelen te hebben , al is het origineel .Dit reserve blok en meerdere spullen kunnen in de bezemwagen vervoert worden dus geen extra balast!)Handige tour benodigdheden om op zak te hebben zijn:
-jerrycan,
-olie
-mengbeker
-rem- en gaskabels
-nieuwe bougie
-koppakkingen
-ty-wraps
-V-snaren
-pulley’s
-ijzerdraad
-duck-tape
-Moertjes en boutjes … ect!En daarbij natuurlijk het gebruikelijk nodige Vespa gereedschap , denk aan bougie sleutel pijpsleutel 10/11 en schroevendraaiers e.d. ect..
De rest kunnen jullie zelf wel invullen.– Degelijke remmen en rijgedrag zijn wel vereist!
Wij vragen dit zodat een ieder elkaar kan helpen , bij panne!
-Het aantal deelnemers is minder groot dan vorige grote touren.
Het ziet er naar uit dat het een kleinere hechte club zal worden.
Dit heeft dus ook zeker zo zijn voordelen!– De routes die onderaan staan aangegeven , zijn richtlijnen !
(Het zou mooi zijn wanneer we zoveel kilometers kunnen halen , maar het is geen race en moet haalbaar en gezellig blijven. Het gaat erom de doelstelling te halen :
(De doelstelling is samen een pracht weekend te maken en gezellig te meeten/ouwehoeren en met de Vespa-invasie door Drenhte en de Veluwe te touren!)De route vindt plaats in de meeste aantrekkelijke brom(fiets) provincies van Nederland: Touren: Midden-Drenthe & Gelderse Veluwe.
Vrijdag 27-08 aankomst vanaf 14:00 tot 21:00, de gelegenheid te meeten en te BBQén!
– 1e tour dag:

-: -KLIK-
– 2e tour dag : CONCEPT:

-: -KLIK-
Zondag avond is het streven om voor 21:00 weer op de locatie aan te komen, zodat ieder tijd heeft de brommers in te laden en optijd thuis te komen.
.
Deze TOP-locatie is gelegen in Zuid-West Drenthe , de kampeerboerderij Het Kampererve, wel bekend van de Zuiderzee tour 2008.
Link: http://www.hetkampererve.nl/INFORMATIE.html
Impressie van de locatie:

We slapen in meerdere slaapzalen, de ruimte is berekend 42 man te herbergen , dus er is echt ruimte zat!
Mooi voordeel van de locatie is dat ook dat er goede gelegenheid is lekker te douchen!;)Activiteiten:

ALLE VRAGEN ZIJN VAN HARTE WELKOM !
[center] Aanmelden mag en kan via de PM ![/center]Ciao áTutti !
De organisatie: Gerarduz, Speedbuxy & AAT-racing
(Disclaimer:
De content is door de organisatie met de grootst mogelijke zorg samengesteld, doch, de organisatie aanvaardt geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Rijgedrag van- en boetes voor de deelnemers zijn geheel voor eigen risico.Geen restitutie mogelijk.Overmacht is te allen tijde voorbehouden. Mochten er zich onvolkomenheden en/of aanvullende eisen voordoen, dan zal de organisatie de deelnemers daar z.s.m. uitsluitsel over geven.De organisatie behoud zich te allen tijde het recht deelnemers uit te sluiten wanneer deze zich niet aan de regels voldoen.)
——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————UPDATE: 25-08-2010
The GT 2010 is afgelast vanwege onvoldoende animo!
16 augustus 2010 om 22:38 #518673Banner op front page.
dit weekendje nader al snel!
Gerard blaas er wat leven !Mike16 augustus 2010 om 22:54 #518674Dat de shirts er bij weg zijn gevallen is een goed idee
want met een prijs van 45 euro is het zeker niet te duur voor een 2daagse toer
Persoonlijk zou ik ook de onstekings eis laten vallen, want cpvv is ook niet heilig gebleken, en electronisch kan ook focken hebben we dit weekend bij de holwerd toer mee gemaakt.
En ik heb het laaste jaar geen 1 cp blokje kapot zien gaan dus zou die eis gewoon droppen.”-Centraal wordt er stationair, een bezembezem wagen ingezet!
Dit om uitvallers de gelegenheid te geven na reparatie zich weer bij de groep toe te voegen”Ook de texst zou ik of droppen of beter toelichten, want komt toch echt over alsof je bij pech alleen staat en het moet fixen en dat de bus je dan later terug bij de groep dropt.
(ik weet dat je dit niet zo bedoeld, maar denk wel dat het zo over komt op de meesten)
In presiepe kan je er beter alleen neerzetten bezem wagen JAWant pech blijft toch on the spot wat bepalen of het ter plekke te maken valt of niet.
Beter zou het wezen als meerdere mensen een reserve blokje meenemen voor achterin de bezem wagen dan kunnen we het altijd on the spot fixen
(ik bied me bij deze al aan om een reserve blokje mee te nemen
)16 augustus 2010 om 23:15 #518675speedbuxy :
Dat de shirts er bij weg zijn gevallen is een goed idee
want met een prijs van 45 euro is het zeker niet te duur voor een 2daagse toer
Persoonlijk zou ik ook de onstekings eis laten vallen, want cpvv is ook niet heilig gebleken, en electronisch kan ook focken hebben we dit weekend bij de holwerd toer mee gemaakt.
En ik heb het laaste jaar geen 1 cp blokje kapot zien gaan dus zou die eis gewoon droppen.”-Centraal wordt er stationair, een bezembezem wagen ingezet!
Dit om uitvallers de gelegenheid te geven na reparatie zich weer bij de groep toe te voegen”Ook de texst zou ik of droppen of beter toelichten, want komt toch echt over alsof je bij pech alleen staat en het moet fixen en dat de bus je dan later terug bij de groep dropt.
(ik weet dat je dit niet zo bedoeld, maar denk wel dat het zo over komt op de meesten)
In presiepe kan je er beter alleen neerzetten bezem wagen JAWant pech blijft toch on the spot wat bepalen of het ter plekke te maken valt of niet.
Beter zou het wezen als meerdere mensen een reserve blokje meenemen voor achterin de bezem wagen dan kunnen we het altijd on the spot fixen
(ik bied me bij deze al aan om een reserve blokje mee te nemen
)Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat ik het daar helemaal mee eens ben , bedankt voor de goed onderbouwde feedback

Ik heb daarin aanpassingen gemaakt , ik neem aan dat iedereen ook wel weet dat we niemand gaan laten staan!
Dat komt totaal niet overeen met de doelstelling !‘Het ontstekings verhaal is idd te verwaarlozen !’
Een reserve blok blijft een handigheid, maar geen eis !Als mensen er anders over denken, horen we dat ook graag….
17 augustus 2010 om 10:06 #518676Das toch weer een verbetering al zeg ik het zelf

Tekst kan je beter meestal zo simpel mogelijk houden dan heb je de grooste kasns dat iedereen de moeite neemt het te lezen;)Kan nu alleen maar zeggen komop mensen 45 euri voor een mooi 2daags toer weekend is niet te duur lijkt mij

Dus meld je even aan
want zou wel even leuk zijn dit jaar nog even een grote vespa club bij elkaar te krijgen
Het weer gaat waarschijnlijk mooi worden gezien we nu in de minne periode zitten en de rit al over 2weekjes is.Dus grote kans dat het mooie weer er over 2weekjes weer bij is8)
(op tv praten ze erover dat de nazomer ergens eind volgende week waarschijnlijk zich nog eens van z,n beste kant laat zien)
Dus grote kans dat het mooi toer weer wordt
17 augustus 2010 om 14:59 #518684Jongens laat jezelf van de beste kant zien! en meld je aan!!
Aangezien deze tour tot in de puntjes goed verzorgd is met 2 prachtige tour dagen!
dit zou zonde zijn om te laten schieten..Let wel dat dit de grootste tour is van het jaar(qua kilometers) en met twee dagen het tour plezier alleen maar verdubbeld

Iedereen is van harte welkom!!
greets alex
17 augustus 2010 om 16:00 #518687Nu mag ik zometeen mischien een mierenneuker of geldwolf genoemd gaan worden maar dit vind ik toch niet netjes hoor:no
Ik dacht lekker op tijd te betalen zoals het hoort, nou daar kan ik de volgende keer beter ff mee wachten, scheelt me zo 11,20 euro:no
Ik heb namelijk gewoon 56,20 betaald in plaats van de nieuwe aangepaste prijs van 45.
Niet voor het een of het ander maar dit vind ik toch verre van netjes;)
Als het zo gaat dan zou ik graag m’n 11,20 wel terug willen aangezien ik momenteel elke cent kan gebruiken.17 augustus 2010 om 16:15 #518688Daar zou ik me niet druk om maken Avanti, dat komt vast goed.
Mijn naam kan op groen trouwens, ik heb vanmorgen het geld overgemaakt.
<3 Thunderstone
Check mijn perso!17 augustus 2010 om 16:20 #518641@avanti, ik had Gerarduz hier al over gesproken en dit krijgen we op die vrijdag terug…
Don’t worry 😉
17 augustus 2010 om 16:23 #518638Oke dan is het prima.
Alleen had hij dit wel ff mogen vermelden dan:no
Of heb ik daar overheen gelezen:P17 augustus 2010 om 16:28 #518680Ik moet nog even het gaatje in mn tank lassen/laten lassen en dan bouw ik de ‘lapjeskat-ciao’ weer op. Heeft alweer een jaar niet gereden.
Even als oninteressante bump info.
Oh ja en ik ga mn getjoende 46mm polini blokje weer een kans geven, ik heb een vermoeden waarom hij steeds warmloopt(als ik het zeker weet meld ik het wel ; -) ).
17 augustus 2010 om 16:31 #518689Ik vind het wel interessant hoor Edo!:D
Bij mij bestaat de kans dat ik met de SuperBravo ga.17 augustus 2010 om 17:28 #518692VespaAvanti :
Alleen had hij dit wel ff mogen vermelden dan:noGerard en ik hebben dit zondag pas besproken en leek ons beter het shirt te laten vervallen ondanks dat het wat lastig is met de refunds van de reeds betaalde rijders.
Maar er waren gewoon meer geluiden van mensen die hem niet wouden, dus dan moet je keuzes gaan maken en dan is refunden beter dan mensen ”dwingen” geld te betalen voor iets wat ze niet willen hebben.
(dat had waarschijnlijk deelnemers gaan kosten)Edit
Wat bedoel je trouwens met de superbravo?
Toch geen simo 4taps neem ik aan?
Want dat zou mijn spirit van het 46 blokje waar ik mee bezig ben best omlaag halen:D
Denk dat ik dan zelfs het hele weekend maar niet met je praat:D:D
(of maak ik het nu alleen maar aantrekkelijker:D)18 augustus 2010 om 16:14 #518706Haha, er komt gewoon een kickspeedengine met 46 polini en leo SP onder Andree

79 GPS, thats it;)
Dus wees maar niet bang dat ik je er uit rij:P18 augustus 2010 om 16:44 #518707Oh je haakte in op de lapjeskat ciao, ik dacht dat je in haakte op de getjoende polini, en een bravo zou de 4taps zo plug and play onder moeten passen.
Maar ik was dus alweer te ver aan het denken:D en je komt dus gewoon op je 1e 11steden toer brom
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.