Vespa-Ciao.NL
:: GT 2010 AFGELAST !!!

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl GT 2010 AFGELAST !!!

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 134)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Gerarduz
    Topic starter

UPDATE:

Ik heb iedereen die zich nog niet per mail: grandtourvespaciao@gmail.com heeft aangemeld een PM gestuurd.

Graag jullie relpy en reacties!:thumb

Bij voorbaat dank!

De organistie “GT 2010”

Mike
      Bijdrager

ik zie nergens een einddatum voor de betalingen.

geld niet zo zeer bij mij maar er lopen hier wat schooljongens rond die graag willen weten tot wanneer er betaald kan worden. die hebben wel eens wat minder te besteden.;)

Mike

VeldMuijz
        Bijdrager

Tonni :
          Ik zie net dat wij de week ervoor en die week op vakantie zijn, dus ik zal er niet bij zijn..

same here, en me mams is jarig de 28ste, dus het wordt hem ook niet voor mij.
          Gottsta let this one pass.

Gerarduz
          Topic starter

Mike :
            ik zie nergens een einddatum voor de betalingen.

geld niet zo zeer bij mij maar er lopen hier wat schooljongens rond die graag willen weten tot wanneer er betaald kan worden. die hebben wel eens wat minder te besteden.;)

We hebben de betaling uiteraard het liefts z.s.m , MAAR UITERLIJK EIND JULI!

VespaAvanti
            Donateur

Dan wordt het voor mij 25 juli want dan heb ik m’n loon weer binnen:thumb

Gerarduz
              Topic starter

VespaAvanti :
                Dan wordt het voor mij 25 juli want dan heb ik m’n loon weer binnen:thumb

Dat is prima, ik wil de rest van de heren er nog ff op attenderen , dat de betaling eind juli wordt verwacht !
                De locatie is geboekt en betraald dus de “GT 2010” wordt zeker weten gereden , de Vespa-invasie zal waarschijnlijk met een kleiner clubje gereden worden , dat heeft ook weer zo zijn voordelen .

In deze mega stal zijn meerdere vertrekken tot ondernabij 6 á 8 personen , dus bij zo’n klein clubje heeft ieder ruimte zat :thumb !

Ciao!

speedbuxy
                Bijdrager

We gaan er gewoon voor dat de bedden gevuld worden:thumb
                  Hebben dit jaar nog geen echte grote vespa rit gehad dus hoop nog steeds dat dit hem gaat worden:thumb
                  En als de deelnemers lijst die er nu staat ook allemaal gewoon komen is het al best een leuk clubje:thumb

Jelle
                  Moderator

Zou toch ook wel leuk zijn als er nog wat meer mensen mee gaan…

ja toch???

Mike
                    Bijdrager

kunnen we ook tegen jou zeggen over de groningen meeting jelle;) daar heb je ook geen zin in!:pest

Mike

Tonni
                      Moderator

Ach, zo gaat dat blijkbaar. Het animo voor toertjes en meetings begint dit jaar al weer af te nemen.
                        Kijk naar de Gumball, deze toer, de meet/toer, allemaal matige interesse in verhouding..
                        Jammer maar wat doe je er aan.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Mike
                        Bijdrager

je hebt gelijk, nou ja, t geeft niet als de echte diehards er maar zijn. vaak komt t toch neer op een bepaalde harde kern die t allemaal wel weer rijdt. ik zal dr bijzijn;)

Mike

Jelle
                          Moderator

Voor het toeren is dit toch wel een relaxed groepje…

Allemaal Die-hards inderdaad dus dat is ook weer minder kans op pech gevallen….

speedbuxy
                            Bijdrager

Jelle :
                              Voor het toeren is dit toch wel een relaxed groepje…

Ja vind ik ook wel:thumb
                              Alleen was z,on leuke grote toer met veel nieuwe gezichten ook wel weer eens wat geweest:thumb
                              Maar misshien dat als de vakanties straks voorbij zijn en het gewoone rustige leven weer aanbreekt er dan misshien ook nog wel wat rijders opduiken:thumb

Frank80cc
                              Donateur

Ziet er goed uit, alleen heb net een baby van paar maanden oud… De vrouw vind het niet echt fijn als ik elke maand een weekend weg ben + 2 weekende moet ik werken… Vrijgezelle papa is ook niet alles eh:P

VespaAvanti
                                Donateur

Zo, ik heb het geld net overgemaakt, heb er zin in!:thumb

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 134)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.