Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › GT 2010 AFGELAST !!!
- Dit onderwerp bevat 133 reacties, 36 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 7 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 mei 2010 om 19:37 #517057
is er iemand die van regio zuid hollanddie kant op gaaT?
Ik heb nml geen vervoer
Kan ik en me blommert met iemand meeriden?28 mei 2010 om 19:49 #517058Vast wel ,
Anders doe je je trappers dr op en haal je het kenteken dr af , blok in de tas en fiets je naar het station=)
Denk zelfs dat ze je bij de NS moeilijk kunnen weigeren.
28 mei 2010 om 21:50 #517062Ik heb dit op het forum al wel 10000x verteld, een “Brommer/snorbrommer” krijg je NOOIT een trein in.
Er zit namelijk een tank op en staat op kenteken.Ik heb een buurman die is conducteur die heeft mensen met brommers altijd moeten weigeren.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel28 mei 2010 om 22:17 #517063Uhh, herr flick, je hebt nog niet eens 10000 posts. Hoe wil je het dan 10000x gezegd hebben? :pest
28 mei 2010 om 23:21 #517065Ahh.. Juist ja Humor Alom! :con
29 mei 2010 om 08:05 #517066I will never forget the last VCT. Luckyly I had no problems on that tour exept of the ‘klemmer’ while we drove through the Northsea and Zuidersea.
Marc (MofaFreak87) wrote me an PM, I will defintely try to come with him or Piet30 to join the tour this year, too.
A few kilometres less would be better, because the second day of the last year was really annoying, but it’s up to you!
I will ride.:)Cheers, Jocko
22 juni 2010 om 21:56 #517524Beetje stil hier, komen er nog aanmeldingen?:?
22 juni 2010 om 22:39 #517525Ik denk dat mensen niet weten wat ze missen 😕
Het is onbeschrijflijk kicken om een heel weekend met zo’n vespa-invasie door alle dorpjes en wegen te knallen =)!
FF ter illustratie:
Thanks to Edjuh voor de filmpjes van de VCT-09;)Bovendien wil ik nog wel ff vermelden dat hij ondanks het kleinere clubje dan verwacht gewoon gereden wordt !
Update volgt binnenkort.Dus mensen meld je aan , de tour om niet te missen!

Aanmelden kan door te mailen naar : grandtourvespaciao@gmail.com
23 juni 2010 om 10:37 #517529Nu ik de filmpjes weer eens gezien heb krijg ik er alleen nog maar meer zin in!=)
23 juni 2010 om 11:50 #517531Ja ik begin er ook al leuk zin in te krijgen snap alleen niet dat de rest achterblijft:?
2 mooie toer dagen door mooie stukken van nederland hoort mij al een recept om niet te willen missen
Ik zal de betaling in dezer dagen ook even overmaken
23 juni 2010 om 18:38 #517536Goed, ik zal de discussie dan wat aanzwengelen , over het punt waar een aantal mensen hun twijfel over hebben gesproken:
Het aantal kilometers.
Ik vind dat het bij zo’n tocht dr tochten, geen rondje rond de kerk moet worden en het de de naam “The Grand Tour 2010” weinig eer aan doet, er veel af te halen.
Daarom leg ik jullie voor de route voor de 1e dag aan te passen in de volgende opzet:

link: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=425748
De 2e dag moet in ieder geval Harderwijk te halen zijn , en vergeet niet dat de route telkens kan worden afgestoken;)
De vraag aan jullie bestudeer deze route nog eens goed , en laat maar weten wat jullie er van vinden.
30 juni 2010 om 14:56 #517707hi gerad
i was just searching for the bank data for transfering the money but i cant find them any more
can you send them to me again?greetz marc
2 juli 2010 om 23:24 #517737Ik ga dus gewoon ook mee!
Beter dat de afstand is ingekort , maar ik heb nu een Olympia Race krukas dr in, en als ik mijn poelie 65mm dr op zet dan wodt het qua top knallen dus Speedbuxy:lol
2 juli 2010 om 23:48 #517738Update:
De oganistatie wordt aangevuld door Speedbuxy in te voegen !
Dit mede aangezien AAT-Racing het momenteel TE druk heeft met zijn eigen klussen(bedrijf) in wording.
@ Sionni mooi dat je mee tourt, ik heb je mail ontvangen!
@ Mofafreak , perfect for your quick reaction and payment!
MAILING IS DE DEUR UIT!Aanmelden kan nog steeds: via LINK => grandtourvespaciao@gmail.com !!!
En ff doen dus aan DIE mensen die zich in het topic enthousiast hebben aangegeven !
Dus nu de rest van de VC-érs nog , ff aan(melden)mailen!
FF ter verduidelijking :
Dit is de tour en het weekend ; om elkaar te ontmoeten en te leren kennen , een kans om niet te laten schieten !Vergeet de aanmelding => grandtourvespaciao@gnmail.com Niet! GAAN WE TOUREN? ZERKS!
3 juli 2010 om 01:14 #517739Gerarduz :
Goed, ik zal de discussie dan wat aanzwengelen , over het punt waar een aantal mensen hun twijfel over hebben gesproken:Het aantal kilometers.
Ik vind dat het bij zo’n tocht dr tochten, geen rondje rond de kerk moet worden en het de de naam “The Grand Tour 2010” weinig eer aan doet, er veel af te halen.
Daarom leg ik jullie voor de route voor de 1e dag aan te passen in de volgende opzet:

link: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=425748
De 2e dag moet in ieder geval Harderwijk te halen zijn , en vergeet niet dat de route telkens kan worden afgestoken;)
De vraag aan jullie bestudeer deze route nog eens goed , en laat maar weten wat jullie er van vinden.
Dit lijkt mij een betere opzet , minder km’s en allemaal thuis d.m.v. de Bezenwagen , dit moet goed komen zo!
Bij aankomst vrijdag 27-08-2010 om 14:00 al lekker gezellig de BBQ aan! Een smakelijk welkom !:bier
Mooie middag/avond om het onder het genot van natje/droogje eens gezellig elkaar te leren kenen en wat Vespatechnologie door nemen , waar we allemaal wat aan hebben!8)2e dag:
Mooi Plakken met 60km/h + 😉 en de omgeving Miiden-Drehte is echt TE mooi !3e dag:
Harderwijk halen we op gemak! Lekker visje eten, en chill door de Veluwe touren , kan niet kapot!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.