Vespa-Ciao.NL
:: GT 2010 AFGELAST !!!

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl GT 2010 AFGELAST !!!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 134)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Gerarduz :
      Andree , sorry maar alle antwoorden op jouw vragen staan omschreven, ik zou zeggen lees de begin post nog eens goed door.:thumb

Leken mij toch 2normale vragen.
      Want als je start in het drenthse A en eindigd in apeldoorn hoe komen de mensen die in het drenthse A de auto met aanhanger hebben staan weer terug?

En je wil dus iemand met pech gewoon laten staan en het zelfs op laten lossen.
      Vind ik een slechte ontwikkeling in het ritten gebeuren.
      (samen uit samen thuis)
      Bezem wagen roep je alleen op als het echt niet on the spot te maken is.
      En anders hoop ik dat je zelf pech krijgt onderweg.

Edjuh
      Bijdrager

Startplaats is St. Jansklooster, dus drentse Aanus is de tussenstop neem ik aan.

Eindpunt is wederom St. Jansklooster(wat btw. in Overijssel ligt : -) ). Dat wordt weer mensen van de zwarte sokken rijden.

Martijnvanheerde
        Donateur

Waar komen jullie precies langs in apeldoorn? Dan kom ik even kijken!

speedbuxy
          Bijdrager

Edjuh :
            Startplaats is St. Jansklooster, dus drentse Aanus is de tussenstop neem ik aan.

Eindpunt is wederom St. Jansklooster(wat btw. in Overijssel ligt : -) ). Dat wordt weer mensen van de zwarte sokken rijden.

Ja volgens mij snap ik hem nu dat groene puntje moet de start voorstellen en het rode het eind en dan zullen die P wel pauze betekenen dan.

Ewous
            Bijdrager

Ik begrijp wel dat je een rondje kan afsnijden, maar als je eenmaal op de helft ben moet je tog weer trug ook
              r van uitgaande dat iedereen de helft wel zal halen.

@edjuh ga je dan met de brommer van uit adam?

*Ja, dat is de bedoeling.

Tonni
              Moderator

Het zou leuk zijn om ook hier te zien wie er geïnteresseerd zijn/ mee rijden met deze tour.
                Dit zal andere mensen weer over de drempel helpen om ook in te schrijven.

De deelnemerslijst hoeft toch niet ‘geheim’ te blijven? Vind ik althans een vreemde ontwikkeling.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Ewous
                Bijdrager

@Edjuh Als ik mee ga rijd ik wel met jou mee op de brommer:D dan zijn we sávonds ook nog een beetje op tijd thuis

*Ok tof! Dat is een goede motivatie : -)

speedbuxy
                  Bijdrager

@tonni
                    Ja ik had dat ook wel graag willen zien.
                    Nou kom ik sowieso wel:thumb maar kan me voorstellen dat het bij sommigen van het aantal deelnemers afhangt en ook welke deelnemers er komen.
                    Is voor de meesten toch wel een redelijk groot bedrag om te betalen dus dan is zien wie er allemaal komen wel een must opzich.

Bartjee
                    Donateur

Lijkt mij een goed idee, dus ik hoop er bij te zijn! Even kijken of ik iets met Arvid/Ivar kan regelen.

Alleen wat Andree ook al zei, als er iemand pech heeft wordt die dan simpelweg met een paar man achtergelaten en mag je het zelf gaan fixen ofwat? Beetje raar geregeld als dat echt het geval is.

AC RACING
                      Moderator

Bartjee :
                        Alleen wat Andree ook al zei, als er iemand pech heeft wordt die dan simpelweg met een paar man achtergelaten en mag je het zelf gaan fixen ofwat? Beetje raar geregeld als dat echt het geval is.

ney dit is absoluut niet aan de orde, we zetten de bezemwagen in bij langdurige pechgevallen(langer dan een half uur. denk aan vastloper oid.) dan heeft/hebben diegene rustig de tijd om het euvel te repareren. ondertussen komt de veegwagen naar de plek van onheils, en wordt je opgepikt.
                        ondertussen kan de tour gewoon doorgaan, en worden diegene die achter blijven met de veegwagen terug op de route gebracht als het probleem opgelost is. en haak je zo weer in bij de rest van de tour.

maar bij een gebroken kabel, lekke pakking, uitlaat eronderuit iod. wacht de gehele groep gewoon zoals gebruikelijk:thumb

Met andere woorden, de veegwagen is er alleen om de grote oponthoud ertussen weg te halen, de tour door te laten rijden, en de afvallers nog een mogelijkheid te geven om alsnog toe te voegen.

speedbuxy
                        Bijdrager

Okay dat hoort meer als prima:thumb
                          Ik dacht dat de groep al bij een kapotte bougie gewoon verder reed om geen op onthoud te hebben.
                          Maar veegwagen is dus gewoon weer als nood oplossing:thumb

Gerarduz
                          Topic starter

UPDATE 14-05-2010 :

Deelnemerslijst staat in de beginpost ! 😉

Batty
                            Donateur

ik wil wel mee als de km aangepast worden want 175 km op een dag is te veel gezien de vorige keren.
                              ik ben het een beetje zat op steeds stil te staan.
                              Maar dit is natuurlijk aan de leiding anders laat ik het toertje wel voorbij gaan.

Gerarduz
                              Topic starter

Batty :
                                ik wil wel mee als de km aangepast worden want 175 km op een dag is te veel gezien de vorige keren.
                                ik ben het een beetje zat op steeds stil te staan.
                                Maar dit is natuurlijk aan de leiding anders laat ik het toertje wel voorbij gaan.

Je moet de route zien als richtlijn , als we op 1e dag Assen halen , en de 2e dag Harderwijk ,vindt ik het ook best!

Wij hebben hebben de locatie voor het hele weekend aanbetaald , dus de GT moest gelaceerd worden , er is nog tijd zat om een aantal zaken aan te passen.

Dus mensen staar je niet blind op het aantal km’s , het gaat ons dr om, met een leuke club ,een heel weekend te ouwehoeren en lekker met de Vespa-invasie door Drenthe & de Veluwe te touren!=)

VespaAvanti
                                Donateur

Precies, aanmelden dus en niet ouwehoeren!:P
                                  Ik ga ook m’n best doen om wat mensen over te halen:thumb

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 134)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.