Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › GT 2010 AFGELAST !!!
- Dit onderwerp bevat 133 reacties, 36 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 7 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 mei 2010 om 18:12 #501269
[center]GT 2010
“The Grand Tour”
Vindt plaats in week 34 : 27 t/m 29 augustus 2010.
Het laatste weekend van augustus , uitbetalingsweekend ( voor de meesten dan )
Vrijdag middag aankomst , zondag avond vertrekEr zijn nog een aantal plaatsen beschikbaar!
De kosten bedragen voor dit weekend : €45,- p.p. voor het complete weekend arrangement.Dit is inclusief geheel verzorgd ontbijt/lunchpakket
Ook is er de “Meister Grill BBQ” op de 1e avond.en 2e avond[/center]Nota Bene!
[center]Iedereen is welkom ![/center]
De doelstelling is samen een pracht weekend te maken en gezellig te ouwehoeren en met de Vespa-invasie door Drenhte en de Veluwe te touren!
Wij stellen een aantal kleine toelatingseisen voor, om de tour zo voorspoedig mogelijk te laten verlopen.
[center]Voldoe je aan de onderstaande eisen , tour dan mee:[/center]
– Kruis snelheid zal rond de 55 km/h. liggen, Maar hogere snelheden zijn toegestaan!;)
– Verzekerde brommer met goed lopende Vespa-engine (tourblok), goed ingereden dus.(Het is raadzaam een deugdelijk reserve blok mee te nemen op aandrijving toepasbaar, OF dat je gezamenlijk een reserve blok meeneemt ,denk ook aan een bobine of CDI.
Überhaupt is het erg handig een reserve blok bij de reserve-onderdelen te hebben , al is het origineel .Dit reserve blok en meerdere spullen kunnen in de bezemwagen vervoert worden dus geen extra balast!)Handige tour benodigdheden om op zak te hebben zijn:
-jerrycan,
-olie
-mengbeker
-rem- en gaskabels
-nieuwe bougie
-koppakkingen
-ty-wraps
-V-snaren
-pulley’s
-ijzerdraad
-duck-tape
-Moertjes en boutjes … ect!En daarbij natuurlijk het gebruikelijk nodige Vespa gereedschap , denk aan bougie sleutel pijpsleutel 10/11 en schroevendraaiers e.d. ect..
De rest kunnen jullie zelf wel invullen.– Degelijke remmen en rijgedrag zijn wel vereist!
Wij vragen dit zodat een ieder elkaar kan helpen , bij panne!
-Het aantal deelnemers is minder groot dan vorige grote touren.
Het ziet er naar uit dat het een kleinere hechte club zal worden.
Dit heeft dus ook zeker zo zijn voordelen!– De routes die onderaan staan aangegeven , zijn richtlijnen !
(Het zou mooi zijn wanneer we zoveel kilometers kunnen halen , maar het is geen race en moet haalbaar en gezellig blijven. Het gaat erom de doelstelling te halen :
(De doelstelling is samen een pracht weekend te maken en gezellig te meeten/ouwehoeren en met de Vespa-invasie door Drenhte en de Veluwe te touren!)De route vindt plaats in de meeste aantrekkelijke brom(fiets) provincies van Nederland: Touren: Midden-Drenthe & Gelderse Veluwe.
Vrijdag 27-08 aankomst vanaf 14:00 tot 21:00, de gelegenheid te meeten en te BBQén!
– 1e tour dag:

-: -KLIK-
– 2e tour dag : CONCEPT:

-: -KLIK-
Zondag avond is het streven om voor 21:00 weer op de locatie aan te komen, zodat ieder tijd heeft de brommers in te laden en optijd thuis te komen.
.
Deze TOP-locatie is gelegen in Zuid-West Drenthe , de kampeerboerderij Het Kampererve, wel bekend van de Zuiderzee tour 2008.
Link: http://www.hetkampererve.nl/INFORMATIE.html
Impressie van de locatie:

We slapen in meerdere slaapzalen, de ruimte is berekend 42 man te herbergen , dus er is echt ruimte zat!
Mooi voordeel van de locatie is dat ook dat er goede gelegenheid is lekker te douchen!;)Activiteiten:

ALLE VRAGEN ZIJN VAN HARTE WELKOM !
[center]
Aanmelden mag en kan via de PM [[/center]/b]Ciao áTutti !
De organisatie: Gerarduz, Speedbuxy & AAT-racing
(Disclaimer:
De content is door de organisatie met de grootst mogelijke zorg samengesteld, doch, de organisatie aanvaardt geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Rijgedrag van- en boetes voor de deelnemers zijn geheel voor eigen risico.Geen restitutie mogelijk.Overmacht is te allen tijde voorbehouden. Mochten er zich onvolkomenheden en/of aanvullende eisen voordoen, dan zal de organisatie de deelnemers daar z.s.m. uitsluitsel over geven.De organisatie behoud zich te allen tijde het recht deelnemers uit te sluiten wanneer deze zich niet aan de regels voldoen.)
——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————UPDATE: 25-08-2010
GT 2010 afgelast wegens onvoldoende belanstelling~.
13 mei 2010 om 18:27 #516765Hey gerard leuk id!!
Maar beschikken jullie ook over simpel nederlands taal gebruik?
Het lijk mij leuk om mee te gaan, alleen vind de afstanden wel wat lang.
Uit eigen ervaring weet ik dat het bijna niet te doen is met zo veel mensen.
Als je de routes wat kan verkorten zou het voor mij een stuk aantrekkelijker zijn!;)13 mei 2010 om 18:39 #516767Gerard pakt graag uit qua woordenschat ewous :lol
Leuk idee, maar ik twijfel nog even of ik mee ga rijden.
13 mei 2010 om 18:40 #516768Ziet er goed uit allemaal, ik heb zeker interesse. Ben het alleen wel eens met Ewous, iets minder km per dag zou beter/veiliger zijn.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...13 mei 2010 om 18:41 #516769@ Ewous als je goed kijkt rijden we in een cirkel met daar in het midden ( Rode kruis op de plattegrond is een bezemwagen stationair opgesteld ) .
D.m.v. het rijden in een cirkel kan je continu de route afsnijden.
En ik denk ook dat we nooit zoveel km’s halen, maar deze routes moet je zien als een richtlijn.;)
Ga er van uit , dat er echt goed over nagedacht is!
13 mei 2010 om 18:47 #516770Goed plan, mooi uitgedacht en mooi verzorgt begin

Ik ga er bij zijn
13 mei 2010 om 20:10 #516773ik ga er ok zekker bij zijn als ik teminsten met vespa avanti mee kan rijzen
13 mei 2010 om 20:12 #516774Haha, dat komt helemaal goed kerel:D
13 mei 2010 om 20:54 #516775Ik ben er ook bij 🙂
<3 Thunderstone
Check mijn perso!13 mei 2010 om 22:37 #516776Ik ben er ook zeker bij

Maar heb nog wel wat vragenWant dag 1 word er gestart in het drenthse A en als ik het goed begrijp eindigd het met dag 2 in appeldoorn?
En is het nou de bedoeling dat als iemand pech heeft dat ie word achter gelaten om het zelf met z,n eigen gereedschap (en kennis) te moeten fixen?13 mei 2010 om 23:57 #516779ik rijdt mee!
Mike14 mei 2010 om 00:20 #516781Andree , sorry maar alle antwoorden op jouw vragen staan omschreven, ik zou zeggen lees de begin post nog eens goed door.

Maar ff voor de duidelijkheid, ons kampement en startplaats van beide routes rijden vanuit het gehucht Kadoelen :
Kadoelen 9, 8326 Sint Jansklooster
Ciao!
14 mei 2010 om 01:20 #516782Onder enige druk heb ik mijn zwager AA-T Racing moeten beloven te participeren aan de GT2010..
Echter nog wel even een vraag betreffende de onkosten, jullie stellen namelijk het volgende:Totaal 40 plaatsen beschikbaar!
De kosten bedragen voor dit weekend : €56,20 p.p. voor het complete weekend arrangement.
Dit is inclusief geheel verzorgd ontbijt/lunchpakket
Bedrukt “ GT 2010 “ zwart polo T- shirt!
Ook is er de “Meiser Grill BBQ” op de 1e avond.– Stel men rijdt met maar 30 deelnemers, worden de kosten dan ook hoger i.v.m. de huur v.d. accommodaties?
– Op de eerste avond is er de “Meister Grill BBQ”, is dit inclusief eten en drinken of valt dit onder eigen voorzieningen?Weet dat jullie er veel tijd in hebben gestoken jongens, dus heb vertrouwen in de planning

Zou trouwens leuk zijn als jullie nog even een lijstje van officiële deelnemers maken..Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.14 mei 2010 om 01:39 #516783@AA-T:
– Nee , wij gaan er gewoon vanuit dat we de 40 halen en of je nu 1 of 2 dagen overnacht, de prijs blijft het zelfde.
– Iedereen mag zijn eigen vlees en drank meenemen , wij verzorgen het ontbijt luchpakket en wat te drinken daarbij.;)– De definitieve lijst met deelnemers wordt gepubliceerd wanneer de 40 betaalde deelnemers bekend zijn.
14 mei 2010 om 08:19 #516784Dat wordt weer chaos=)
Ik ben erbij.
Vrijdag ga ik met de brommer richting kampererve, dit betekent dat ik de zondag ong. halverwege naar huis afsla voor de solo toer huiswaarts.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.