:: GRR koppeling Home › Forums › Algemeen › Oude topics › GRR koppeling Dit onderwerp bevat 16 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 6 maanden geleden door Ge64. 2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17) ← 1 2 Gebruiker <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i> 13 september 2006 om 11:15 #136280 iaccalocoBijdragerBerichten: 1269 !!!!!!!!!!!Dus d’r zit helemaal geen ring tussen???¿¿¿ NIET! STARTEN!! anders gaat ie zéker weer kapot…..! K*t dat je zo ver weg woont, ik heb er hier zó eentje voor je liggen…….! Deze is ’t: Vandaar ook dat je zei dat je vliegwiel rammelde, da’s nie zo vreemd!! Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick! 14 september 2006 om 05:32 #136336 Ge64Topic starterBerichten: 117 !!!!!!!!!!!Dus d’r zit helemaal geen ring tussen???¿¿¿ NIET! STARTEN!! anders gaat ie zéker weer kapot…..! K*t dat je zo ver weg woont, ik heb er hier zó eentje voor je liggen…….! Kan je die posten? Wat wil je ervoor? Ik maak het meteen over. Gebruiker <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i> 2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17) ← 1 2 Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Inloggen