Vespa-Ciao.NL
:: Groningen toer Paterswoldsemeer 2010 (3 Oktober)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Groningen toer Paterswoldsemeer 2010 (3 Oktober)

4 berichten aan het bekijken - 106 tot 109 (van in totaal 109)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jarco
    Bijdrager

Ik schijt er nog steeds van dat het me niet gelukt is om de brom een beetje redelijk in mijn autotje te krijgen. 🙁
      Zo te horen was het zeker de moeite waard geweest om 200km te rijden, gezien de gezelligheid en het weer.

Docs
      Donateur

Ziet er wel weer gezellig uit. Heel veel geluk gehad met het weer 🙂 Jullie hadden geluk dat het niet het weer van zaterdag was.

Florian
        Moderator

Mooie foto’s javad, toevallig fotograaf van beroep?? want die foto’s van Maarten, Tonni en banaan?? zien er toch wel professioneel uit.

Jarco: Jammer man, dat probleem had ik met de flevo-tour toen kreeg ik die klote brommer ook niet in de auto. toen hadden we hem erin lekte er allemaal benzine.. Volgende keer beter:thumb

Edjuh
          Bijdrager

Zeker mooie foto’s, en het portretten maken is vrij nieuw bij dit soort reeksen : -)

4 berichten aan het bekijken - 106 tot 109 (van in totaal 109)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.