Vespa-Ciao.NL
:: Groningen toer Paterswoldsemeer 2010 (3 Oktober)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Groningen toer Paterswoldsemeer 2010 (3 Oktober)

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 109)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

chrisz93
    Bijdrager

nice foto’s javad 🙂 een echte fotograaf 😀

Gerarduz
      Donateur

Genoten vandaag , uitstekend weer en sfeer:thumb

Iedereen bedankt voor de opkomst en tot de eerst volgende fraaie zondag in 2010!

Vincent Vario
        Bijdrager

hansieb :
          Vette foto’s javad! Mooi terrasje hadden jullie daar trouwens :con

@vincent
          Die tomos zouden we anders aan een boom hebben geknupt!

Hahaha, gelukkig heb ik die dus mooi in de schuur laten staan.

`Marijn

Ik heb jullie nog gezien met 2 vrienden bij de Mac 😛 Wij kwamen aanrijden met 3 citta’s (mijne is zwart met witte velgen en wit bananenzadel). Zag die brommers staan en die van Hans en dacht ah dat zullen de V-C mannen wel zijn 😛 Zag er goed uit en heb zitten genieten toen jullie wegreden. Volgende keer doe ik mee

Anoniem

Ow, jullie waren die 3 met die citta’s? Volgende keer gezellig meerijden ^^

`Marijn

Haha yep 😛 Ja doen we, nu stuurde 1 van die 2 jongens ook al een link van deze tour maar ik had geen tijd om op dat moment mee te rijden dus zijn we zelf later op een middag een stukje wezen rijden.

Anoniem

En toen kwamen jullie ons “toevallig” tegen. Misschien een keer leuk om een perso te maken? Hebben we weer wat leesvoer ^^

`Marijn

Haha yep, had wel in m’n achterhoofd zitten dat ik jullie misschien nog wel tegen kwam. Ja ik doe momenteel niet zoveel aan mijn brommer en heb bijna geen foto’s van het proces tot nu toe maar zal later als ik hem coat, nieuwe kappen en motorisch nog aanpas etc wel eventjes een perso aanmaken 😉

Martino
                    Moderator

Prima tourtje waarbij alles wel mee viel vandaag. Bij Hans nog even wat fris gedronken na afloop. Alwaar Tonni melde dat hij onderweg naar huis een pechgeval had. Gelukkig blijkt het niet te ernstig naar wat ik lees, maar wel jammer dat het mooie vliegwieltje het ook heeft begeven. :'(

De pechgevallen vielen onder de tour wel mee vandaag. Op inderdaad een los boutje en moer na. Ik heb dan niet veel beeldmateriaal gemaakt, maar wil deze nog wel even met jullie delen.

Alex op volle snelheid!

Hier nog een filmpje van de aankomst voor een deel van de deelnemers bij de start.

En een kort filmpje waar er even werd stilgestaan. Zoals je ziet scheen de zon volop.

Nu hopen dat het volgende tourtje Tour D’olle Grieze net zo mooie dag gaat worden.

Mike
                      Bijdrager

mensen,

het was een leuk rondje!:D t weertje was echt super en daarom had ik achteraf gezien liever wat meer kilometertjes willen maken.

eigenlijk geen noemenswaardige pechgevallen inderdaad;)
                        mn ciao kan nog steeds leuk meekomen tussen dat steeds populairder wordende 19mm gebrul op evo’s, rv’s, zijinlaten en dat soort mikmak hehe:P

see u guys next time:thumb

Mike

Vincent Vario
                        Bijdrager

Is t trouwens gelukt met t hek?

Javad
                          Donateur

Daar zijn we niet langs gegaan.

<3 Thunderstone
                            Check mijn perso!

speedbuxy
                            Bijdrager

Ziet er gezellig uit folks:thumb
                              Ik heb nog in dubio gelegen of ik zou komen, maar vond het ritje echt te kort om daar vervoer voor te regelen.
                              (ben toch wel 1 die minimaal 50 a 60km wil rijden)
                              Ik heb nog met evert en florian achter de schermen besproken vanaf mijn huis te gaan gummballen maar evert kon helaas niet.
                              Maar op naar de olle grieze komt vast nog wel een leuke zondag voorbij deze aankomende weken:thumb

Waarom?

Was zeker een leuk dagje en met het weer van gister kon het ook niet anders. De tour had idd wat langer gemogen van mij maar met dit geweldige weer en gezellige mensen was het zeer geslaagd:thumb

AA-T
                                Sleutelbeheerder

Was zeker een geslaagd tourtje, weer zat goed mee 😀
                                  Ben zelf ook wat eerder afgehaakt, (toen de rest doorging naar Peize ofzo)
                                  Mn blokje begon wat warm te lopen en al, en opeens begon ik te merken dat ik mn pinasco wieletje aan het afdraaien was tijdens het rijden!
                                  Waarschijnlijk is het plastic (weer) losgeraakt, en ben ik met een half wel, half niet bewegende koelvinnen op mn vliegwiel gaan rijden. Schade zal zich dus waarschijnlijk beperken tot mn pinasco vliegwiel en koelkapje..
                                  Al baal ik natuurlijk wel van het hele pinasco verhaal..

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 109)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.