Vespa-Ciao.NL
:: Groningen toer Paterswoldsemeer 2010 (3 Oktober)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Groningen toer Paterswoldsemeer 2010 (3 Oktober)

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 109)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Topic starter

@florian
      Excuses 😉

@mike
      Gezellig meng!

Florian
      Moderator

Jarco, ik rijd gewoon met << setup, voor mijn andere blok zoek ik nog vele onderdelen die ik nog niet heb, dus ik kom helaas niet met het euroblokje:P

Anoniem

Jongens, ik heb even een vraagje. Dit weet ik niet, aangezien ik een tour-nieuweling ben. Ik gebruik mijn Ciao ook voor dagelijks gebruik, nu weet ik dat ik ongeveer nog een halve tank heb, moet ik hem helemaal bijtanken of kan ik gewoon komen en dat we onderweg eventjes ergens tanken? Ik moet nodig een tour-ciao in elkaar zetten!

Steven
          Donateur

Vertigo :
            Jongens, ik heb even een vraagje. Dit weet ik niet, aangezien ik een tour-nieuweling ben. Ik gebruik mijn Ciao ook voor dagelijks gebruik, nu weet ik dat ik ongeveer nog een halve tank heb, moet ik hem helemaal bijtanken of kan ik gewoon komen en dat we onderweg eventjes ergens tanken? Ik moet nodig een tour-ciao in elkaar zetten!

aantreden met volle tank kan ik je wel aanraden.

Anoniem

Tsja, bij tankstations doen ze moeilijk over minder dan 2 liter tanken, dan zou betekenen dat ik vanavond die hele tank nog even moet leegrijden…

lennartcitta
              Bijdrager

ik moet nog even kijken of ik dan nog op me benen kan staan aangezien zondag echt mijn brakke dagen zijn.

Martino
                Moderator

@ Vertigo: Laat ze maar lekker moeilijk doen! Ze moeten je de benzine gewoon verkopen hoor. Ik weet hier ook nergens een tankstation die hier moeilijk over zal doen. Tegenwoordig heb je er ook genoeg die alleen met de pinpas en onbemand zijn.

Iemand toevallig nog de bevestigings beugeltjes heeft voor de voorvork dempertjes bij een ciao? En die vervolgens mee kan nemen morgen?

hansieb
                  Topic starter

@vertigo
                    Groot pompstation staat als 1e op de route, daar gaan we even tanken aangezien mijn RV zuipt!

@lennart
                    Ik ga vanavond ook nog uit, dus het wordt een zware… Ach jah mooi weer mogen brak je zo uit 😉

Tour informatie

Kom je op de brommer:
                    Tijd: 13:00-13:15 vertrekken we vanaf de Bunders

Kom je met de auto/aanhanger:

Kom je met de auto/aanhanger, stuur mij even een pmmetje voor adresgegevens :!
                    We vertrekken zo vanaf 12:40 vanaf mijn huis.

Andere info:
                    Direct op het begin van de route kun je tanken en ergens halverwege ook. Het zou te doen moeten zijn zonder jerrycan (evo/rv uitgesloten). Alle tankstations op de route hebben mengsmering.

Tot morgen lui

Gerarduz
                    Donateur

Aanwezig!

Martino
                      Moderator

Hey Hans en Lennart moeten we morgen dan nog eerst een blaas test gaan houden?:D
                        Weer gaat mooi worden dus beter kan je het niet treffen om weer bij te komen.

Ik neem alleen de pinpas mee en ga er wel vanuit onderweg wat eten en drinken te scoren.
                        Het zal er wel eens naar uit kunnen zien dat dit het laatste tourtje van het jaar kon worden.
                        Ik heb er zin in…

hansieb
                        Topic starter

Voor de blaastest zak ik, ga nu me nest in oioi 😉

Anoniem

Hehe, nog snel even kijken of ik een Leo Krul onder mijn ciao krijg, moet ik eerst van mijn bokstandaard af, alleen ik krijg mijn stepje er niet af. Tot straks!

Florian
                            Moderator

Ik ga nu naar mijn pa, daar alles klaarmaken. en dan vertrekken wij om half 12 naar Grunn.

Tot zo:thumb

Javad
                              Donateur

na een boel gedoe heb ik toch mijn Zetablokje in elkaar kunnen schroeven, het loopt.
                                Op een of andere manier nog niet geweldig maar er is mee te rijden dus ik zie jullie om 13:00.

<3 Thunderstone
                                Check mijn perso!

AA-T
                                Sleutelbeheerder

Ghehehe, hier hetzelfde liedje..
                                  Blok is in elkaar getrapt, t rijdt, maar nog niet geweldig.. (maakt wel een bult lawaai!!!!)
                                  Maarjah, goed genoeg, en net snel genoeg voor het tourtje 😀

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 109)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.