Vespa-Ciao.NL
:: Groningen toer Paterswoldsemeer 2010 (3 Oktober)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Groningen toer Paterswoldsemeer 2010 (3 Oktober)

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 109)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

JosW
    Bijdrager

Niet die brug… Het is een veel langere van ongeveer 100meter en 1meter breed. Maar die brug is geen enkel probleem.

Anoniem

Zoek dan even de goede brug op 😕

JosW
        Bijdrager

Anoniem

Klikkert Dat wordt in elk geval niet makkelijk. Ik stel voor de route iets om te leggen. En er zal vast wel iemand zijn die het meer in rijdt als we daar langs gaan :lol

JosW
            Bijdrager

Ja die hekken bedoel ik, de brug maakt op zich niet uit. Maar die hekken wel.

Anoniem

Daar moet Hansie maar een besluit over nemen, hij is de initiatiefnemer en ik ben maar een tour-nieuweling.

Martino
                Moderator

Wat een onzin,:con dat is breed genoeg en juist wel leuke route. Het enige probleem is volgens mij dat je daar niet mag brommen.

jdjong
                  Bijdrager

als je aan het eind van die brug kijkt(noord), zie je daar schaduwen van zo’n draai hek. weet ik niet zeker, maar lijkt wel zo..:?

JosW
                    Bijdrager

Ja daar zit inderdaad een draaihek, met de fiets is het al lastig daar langs te gaan laat staan met de brommer. Je mag daar trouwens ook niet rijden met de brommer.

hansieb
                      Topic starter

Hoi wat een discussie over dat stukkie weg…. :con Wacht nou maar gewoon af tot zondag !

Vincent Vario
                        Bijdrager

Daar kom je met de brommer niet langs hoor, Door dat draaihek niet. Wil met de fiets nieteens.

Dat word gewoon erom heen rijden denk ik.

Javad
                          Donateur

Je kan er wel langs als je over die brug terug rijdt naar de ingang van de Hoornseplas maar niet om vanaf daar op die brug te komen, dat zei ik al dat hek gaat maar naar een kant open.
                            Die brug is geen probleem, die is breed zat en ook leuk om overheen te rijden, dat doe ik wel eens in de zomer.

Maargoed zoals Hans al zei, het is allemaal geen probleem, je kan er makkelijk omheen, gaat helemaal goed komen.

<3 Thunderstone
                            Check mijn perso!

Viktor
                            Bijdrager

Als ik vrij kan krijgen kom ik ook wel 😀
                              Maar mijn brommer heeft minder goeie remmen geeft dat 😛
                              Ik rijd al meer als een half jaar zo 😛

Steven
                              Donateur

lekker slim om dat te vermelden, dorpsgenoot. 1 advies: fix je remmen voordat je mij in de auto niet meer kan ontwijken 😛

Anoniem

Het lijkt me het slimst dat je dat deze week nog even fixt. De bumpers zullen je dankbaar zijn!

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 109)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.