:: grof stotterend geluid na montage!
-
heej,
ik heb zonet mn blok eronder weggehad, een rocket spie gemonteerd en een sproeier 54 (had 52)
blok er weer onder, maakt hij opeens vet veel lawaai en loopt onregelmatig, totaal geen power
en wil niet boven de 20 km-h komen..
waar kan dit aan liggen?
– naontsteking?
– te grote sproeier? denk het zelf niet gezien mn setup
– ?????
mvg,
denk zowiezo dat je sproeier aan de kleine kant is, zou een paar maten groter gaan zitten. ik ben nu mijn dr evo wel met getuned carter in aant rijden met sproeier 62 dus als ik jou was zou ik eens sproeier 56 ofzo iets proberen.
heel veel lawaai?? waar maakt hij veel lawaai? koppeling? uitlaat? vliegwiel?
ja klopt haal morgen 56-58 ongeveer:)
ja egt een klote herrie, uitlaat zit goed, loopt gewoon onregelmatig ( onregelmatische explosies lijkt t wel)
dus uit mn blok/uitlaat..
klinkt als iets met de ontseking, wat voor blok heb je? cp of elektrisch? alles goed aangesloten? geen speling op je vliegwiel? spiebaan in je vliegwiel goed? ik zou een normaal spietje monteren en kijken of hij het nog doet
ja zat ik inderdaad ook aan te denken, heb namelijk een rocketspie (voorontsteking) gemonteerd.. denk
dat hij er of niet in pas of verkeerd om zit..
ja goed plan morgen eens proberen.
even update:
spie vandaag vervangen door de normale spie (liep weer normaal), was trouwens ook het ringetje vergeten, kan dit de oorzaak zijn?
iemand een idee hoe die rocketspie gemonteerd moet worden? i.v.m. voor of na ontsteking?
gr.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.