Vespa-Ciao.NL
:: Groen neon licht

Home Forums Techniek Elektrisch Groen neon licht

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PiNeAppLePro
    Topic starter

Ik wil heel erg graag groen vel neon licht achter me kap plaatse zodat je een grote groen X ziet.

Zie voorbeeld mijn perso:

Mijn perso

Moet je maar ff naar beneden scrollen dan zie je wat ik bedoel! 😀
      Kan iemand mij vertellen hoe ik dit ga doen! Met accu en hoe ik deze ga aansluiten! ( Wil er ook graag een schakelaartje tussen0

Alvast Bedankt!

masterman
      Bijdrager

Je heb tegenwoordig van die neon leds sticks. misschien is dat wat. die kunnen misschien op batterijen(led=heel zuinig)en een schakelaar gewoon na de plus van baterij naar neon. als je weet hoeveel Watt kan je berekenen hoelang ze het doen op BV 10 AA baterijen.

PiNeAppLePro
        Topic starter

Oke, bedankt zal ff wat rond snuffelen op internet

masterman
          Bijdrager

IK heb ff anel voor je gekeken 3,6 w PER STUK 10CM LANG. dat wil zeggen dat als je 10 AA 1000mA batterijen serie schakelt dan krijg je 12VOLT 1A = P= 7,2 WATT/H
            7.2W/12V=I=0,6A 1A/0,6=1,6 uur brandtijd
            link naar leds

Bartjee
            Donateur

ik heb ook ledjes op mijn citta. Stuk of 11 als ik me niet vergis. En die heb ik aangesloten op een batterijhouden met 2 simpele AA batterijen erin. Houdt het echt al heeeel lang vol en ledjes zijn ook echt fel!

Tomahawk
              Bijdrager

@ Bartjee,
                Heb je deze dan in serie of parallel geschakeld? verliezen ze dan niet wat felheid?
                en zou je zo weten wat voor een ledjes je hebt gebruikt?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.