Vespa-Ciao.NL
:: gratis stickers!

Home Forums Algemeen Brommers algemeen gratis stickers!

10 berichten aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sandertjuhhh
    Bijdrager

krijg je dan niet iedere week je brievebus vol van allemaal reclameblaadjes van deze bedrijven?
      omdat je je adres door moet geven.

beunhaaz
      Bijdrager

Ik krijg van geen een bedrijf dat ze stickers opsturen ?

Anoniem

Ik heb tot nu toe ook nog van geen enkel bedrijf stickers o.i.d. gekregen, laat staan een reactie… Ik heb ze 2/3 week geleden gevraagd.

QUADEN
          Topic starter

had ik ook! maar heb toch ontvangen

Anoniem

Bij welke merken en hoe lang was de wachttijd?

-RobinvS-
              Bijdrager

Dit toverde toch wel een hele grote glimlach op mijn gezicht vandaag.

Ik kreeg zowaar stickers van Athena binnen!:D

Wel redelijk kleine maar het feit dat ik gewoon ongeveer 9 maanden geleden dat mailtje de deur uit heb gedaan en ze nu binnenkrijg is toch echt wel om te lachen!:thumb

Anoniem

Ha Robin, die heb ik 3 dagen geleden gehad, zaten 9 stickers in, had ze een jaar geleden aangevraagd, wel tof dat ze ze gestuurd hebben want het zijn wel mooie stickers.

tnerual
                  Bijdrager

MonsterEnergy kan je hebben, Michelin, Mtoul motorolie, Bridgestone,…

Leuke stickers ook te vinden op stickerdump! zowel auto als brommer!

Jammer dat dit niet meer kan met Proma stickers..

CittaKlaas
                    Bijdrager

Wat een toeval, ik heb een paar dagen geleden mijn Monster stickers ontvangen haha, van driekwart jaar geleden..

beunhaaz
                      Bijdrager

Mijne afgelope week gekrege van athena en week terug de monster 😛 volgens mij bulkpost?

10 berichten aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.