Vespa-Ciao.NL
:: Goonie's ciao's

Home Forums Perso’s Collecties Goonie's ciao's

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
  • 2

Goonie
    Topic starter

Gister mijn meest recent gebouwde Ciao laten omkeuren van snor naar brom en vandaag nog 2 stuks die een beetje werk hadden gefixed en toen dacht ik, tijd voor een fotoshoot. Met dit aantal vind ik het de naam collectie wel waard.20241019_163811
      Van L-R
      1971 c7e1t restomod. Complete frame gekregen van Fons omdat ik 30 werd en toen samen opgeknapt. Dmp krukas en een beetje aangepast blok.
      1972 c7v2t. Vorig jaar gekocht. Nagenoeg origi eel bevalve een Polini vario (origineel bewaard) en de uitlaat. Heeft de nodige patina maar nergens rot.
      1971 c7e1t. 2 jaar geleden gekocht. Ook nagenoeg origineel op de uitlaat na. Setje andere kappen op moeten zetten omdat de originele witte te ver heen waren. Ook genoeg patina maar frame is verder goed.
      1996 (2005 op kent.) mix die technisch gezien van mijn vrouw is. Creco cilinder en vario. Mixtank aangepast zodat deze als extra benzine tank kan functioneren. Setje 5spaaks gemonteerd omdat het leuker staat. Niets spannends, typisch mix frame met roest.
      1996 (2006 op kenteken en waarschijnlijk tijdje in de winkel gestaan want in ’99 gekocht) mix. Gekocht van de eerste eigenaar met 850km op de teller en de papieren erbij. Geen roest, helaas wat krassen op de vork, verder kleine puntjes maar niets spannends. Alleen de uitlaat gewisseld zodat de originele blijft zoals hij was.
      2001 C31. Aangepast blok met een 43mm DR en vario. Gewoon “moderne” Ciao van een frame dat bij een partij onderdelen zat. Wilde wat snels bouwen dus het kwam van pas.

zevenenergie
      Donateur

Dat is een mooie collectie.

Ik zie dat bij de meeste het achterwiel niet de grond raakt. Dat betekent dat de standaard niet doorgezakt is en dat is altijd een teken van doortastend onderhoud/ restauratie c.q. weinig km.

Goed bezig. :thumb

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.