Vespa-Ciao.NL
:: Goeie sproeier?

Home Forums Techniek Opvoeren Goeie sproeier?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

max-0481
    Topic starter

Hallo allemaal.
      Ik heb een vespa ciao, (oude type) en ik heb er een proma cc voor besteld, nu heb ik daarbij een sproeier 43 gekocht maar ik weet niet of dat goed is. En, ik heb ook nog een poelie 80 besteld, hoe hard gaat dit alles zon beetje bij elkaar?

Alvast bedankt;-)

Robberto
      Bijdrager

is het een brom of een snor? als het een snor is met standaard 36 sproeier moet 43 wel ongeveer goed zijn, als hij iets te klein of te groot is kan je altijd nog luchtfilter aanpassen voor meer/minder lucht.

gr Robbert

Tomba
        Bijdrager

jupp groter dan 43 heb je ook niet nodig denk alleen maar kleiner :P:P

max-0481
          Topic starter

Hallo, ten eerste bedankt voor de snelle reacties:P

Ik heb nu mijn spullen opgehaald en eronder gelegd, en daarna natuurlijk uitgebreid getest;D

Hij loopt helemaal goed zo, hij haalt nu zo¶n beetje een top van 55-60 en dat voor een snor, is wel lekker togh:P
            (ps. bij de top van 55-60 zit de poelie 80 nog niet bij, dit was een reactie voor bramvespacioa.
            Grtzz.

@Bram, gebruik de pm aub en ga niet offtopic. Topicstarter, we hebben een speciaal topic voor sproeiervragen:

http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=944

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.