- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 6 maanden geleden door feniseca.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 juli 2005 om 11:52 #183373
Anoniemhallo,
ik zat laatst op een site volgens mij van een zaak in heerlen.Daar koste de 70cc cilinder van DR maar 54euro wie weet welke site dit was??
21 juli 2005 om 11:53 #189797http://www.cycleshopheerlen.nl
je kunt het ook zien bij artikelen -> prijzenvergelijking 😉 (bovenaan hier)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel23 juli 2005 om 20:45 #189830(sorry om deze vraag hier te plaatsen maar ik kan niet anders)
hey,ik heb even een vraag ivm opvoeren (ciaopx25)
heb dit min of meer wel al eens gevraagd, maar niet echt een goed antwoord gekregen, dus ga ik nog is proberen:)mijn setup=
50 cc cilinder
56 sproeier
sito(of sito+) uitlaat
groene trekveertjes
carbu dellorto 13mm
snelheid 30-35
poelie 80mm
voor de rest alles stdnu, ik heb nog een proma circuit liggen thuis; is het in principe mogelijk met bovenstaande setup deze proma te plaatsen/laten draaien zonder enige problemen/aanpassingen?
( de vorige eigenaar heeft altijd met deze setup gereden met een proma circuit…)
ik heb hem er al eens opgezet, reed de ganse dag goed, maar toen savonds heb ik iets voorgehad(te lezen onder topic ‘achterwiel blokkeert..’), miss puur toeval, maar laat je wel ff nadenken alvorens hem opnieuw te plaatsen…meningen/raad/advies/enz welkom!
thanx
23 juli 2005 om 20:48 #189831mja wat wil je weten ? gewoon op de proma cc er op past zonder dingen te veranderen ?
dat kan, alleen zal hij minder optrekken maar zeker wel sneller gaan 🙂46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel23 juli 2005 om 21:20 #189833dus er zal niet echt iets mislopen dan denk je
hmm het is het proberen waard natuurlijkdus van sproeier ofzo niets aanpassen…
moet in principe allemaal werken dusoke bedankt
(ALS ik hem erop zet zal ik iets laten weten; met alle gevolgen vandien:) )
moest er iemand anders toch nog een mening hebben of opmerking, let me know
ben benieuwdciao
24 juli 2005 om 09:57 #189836WEL JE SPROEIER AANPASSEN GEK! je moet een paar maatjes groter. Want je hebt meer vermogen bovenin en meer toeren, dus als je geen sproeier veranderd wordt hij te heet want hij krijgt te weing benzine en dan kan hij warm/vastlopen.
24 juli 2005 om 12:03 #189837@dannyboy, volgens mij heb je in je vorige topic ook al antwoord gekregen op deze vraag, als je die circuit erop zet moet je dus een grotere sproeier plaatsen, anders krijg je weer een warmloper he…
25 juli 2005 om 12:11 #189845hmmm
dus een sproeier maatje 58-60, dat zou de klus moeten klaren?
ok
ik laat in ieder geval iets weten wanneer ik de proma+sproeier erop gezet heb.
thanx
7 september 2005 om 18:49 #189963hallo,
ik wil graag een 70 cc kopen omdat ik mun 50 een beetje zat ben
wat moet ik dan zo al aanpassen? sproeier..welke maat…welke caburateur?
en kan ik op standaard carters blijven rijden?alvast bedankt
7 september 2005 om 18:58 #189964Sproeier, gewoon uitproberen, valt nooit zo te zeggen. Ligt ook aan je carb,luchtfilter en rest van je setup. Met je 12-10(standaard filter) en circuit zou ik 56 proberen. Je hoeft geen grotere carb te nemen. Je kan met standaard carters rijden, maar je haalt er wel meer uit als je ze een beetje tuned.
7 september 2005 om 22:00 #189965ok,
ik heb nu een 58 sproeier erop + een malossi powerfilter.
dus ik kan mijn 12/10 gewoon houde en mun carters hoef ik ook niet perse aan te passen, alleen als ik er meer uit wil hale..
bedankt -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.