- Dit onderwerp bevat 385 reacties, 65 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 11 maanden geleden door sjbtje.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 augustus 2009 om 16:51 #436913
zou nog laag stuur doen :p en je kan dan nog altijd je koplamp gebruiken met wat handigheid 😉 is bij mij ook gelukt 8) Mooie kleuren trouwens :p
11 augustus 2009 om 20:09 #436563Sportieve vespa si, leuk ding geworden.
11 augustus 2009 om 20:23 #436464dankje voor de reacties ben erg blij met me si.
heb ook de oorzaak gevonden..ik verzuip hem zodra ik de benzine kraan op normaal zet.
als ik hem op reserve heb staan gebeurt dat niet en komt er een kleinere straal uit.
en normaal een grotere hb met me stomme kop altijd op reserve gestaan en afgesteld :s
niet zo slim dus.
morgen dan maar ff goed afstellen..12 augustus 2009 om 15:40 #437172vandaag weer weze sleutelen en sproeiers geprobeert op sproeier 66 deed ie nog t zelfde:(
weer uit als k me benzien kraan helemaal open had:S
en met sproeier 62 start ie niet eens normaal:S
zou het dan tog aan mijn cp’s liggen??12 augustus 2009 om 17:04 #437143De hoeveelheid die door de slang komt bepaalt ook niet de verhouding, dat doen de sproeier en de gasnaald/buis.
12 augustus 2009 om 20:26 #436587ja oke maar zodra ik me benzine kraan gewoon normaal open zet dan slaat ie iets later uit.
en op reserve dan doet ie dt niet:S
zal t aan de ontsteking liggen dan??12 augustus 2009 om 21:52 #436582ik vind je sproeier eerder aan de kleine kant… ik zou 66 of 68 verwachten met de setup die je hebt
Je benzinekraan kun je zo checken. slang eraf en keijken of ewr genoeg benzine uit komt op normaal en reserve…
Check ook eens het ontluchtinggaatje van je tankdop.
Anders tank even leeg laten lopen en de gaasjes van de bezinekraan schoonmaken.
Vergeet ook niet het filtertje in je carburateur te checken. Deze zit onder de inlaat van je bezine.Je contactpunten kun je het beste op 40 zetten beter iets te klein dan iets te groot.
succes
13 augustus 2009 om 10:25 #450503peter bedankt maar volgens mij had ik al gezegd dat ik 66 hb geprobeerd en dt leek mij ook t goede;)
de benzine kraan: reserve komt minder benzine uit dan op normaal.
ik heb nooit problemen gehad tot dat ik erachter kwam dat ik me benzine kraan niet helemaal open had:S
straks maar weer sleutelen.jullie hoeren nog van me;)
19 augustus 2009 om 21:31 #436237vandaag bezig geweest met een citta:P
ales is origineel…
alleen als ik hem start dan stotert en stoor ie en als je niet meteen weg rijd dan slaat hij af totdae egt goed warm is.
hij staat op 0.40 afgesteld op 0.45 is te wijd dn start ie niet.
zal het dan op 0.35 moeten??19 augustus 2009 om 21:53 #436205hoe zit het met de rest van de ‘variabelen’?
massa bobine, sproeier verstopt, carburateur vies, bougie, etc…etc.. gewoon ff alles checken
25 augustus 2009 om 19:13 #436070hallo daar was k weer:(
hb niet zoon fijne mede deling.
heb een leovincie krul geprobeerd en daar was helemaal niks mis mee!
alleen hoorde ik erna dat ik even tijdelijk mijn originele uitlaat erop moet doen ik weer starten en toen hoorde ik ineens gek geratel.later gekeken en van buiten niks te zien alleen even mijn segmenten vervangen.
en daarna weer proberenb te starten en denk je wat niks meer:( wel de vonk maar zoveel compressie ik kan niet eens meer met mijn hand me krukas bewegen.:Szullen mijn krukas lager nou kapot zijn?
alvast bedankt voor de informatie.6 september 2009 om 15:05 #453904alles ligt nu ff stil!!
ben nu maar even bezug met me fiets:Peve wachten tot me loontje weer is gestort en dan weer aan de gang:P
ik hou jullie op de hoogte;)13 oktober 2009 om 13:17 #455079ik ben maar weer aan de slag gegaan met me brommer.
me krukas lager in het grote carter helft is zo enzo kapot de andere denk ik niet.
ik ga me blokje dus weer reviceren:P naja pas als ik em loon weer heb gekregen:Pben ook bezig geweest met me kappen eindelijk na een half jaar.
ik heb ze al gegrond en de eerste zwarte laag zit erop!:D
em achterlicht en voorlapmp heb ik ook maar meteen gedaan:Dupdates volgen nog net als de pica’s:P
14 oktober 2009 om 11:41 #433717mooie thunderdome stikkers heb je erop, hou je ook van hardcore dan?8)
14 oktober 2009 om 12:48 #455102Hey die 1e foto, is dat niet bij dat parkje in Putten met die grote vijvers?
Waar het vol zit met schildpadden.Herken het van een paar jaar terug, we hebben 10 jaar lang een caravan in Putten gehad:P
Verders echt n leuk SItje:)
Ik wacht de foto’s af:) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.