- Dit onderwerp bevat 385 reacties, 65 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 11 maanden geleden door sjbtje.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 november 2010 om 06:05 #465958
http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=500
Gewoon cardan olie gebruiken en niks anders.
22 november 2010 om 10:57 #465959sjbtje :
ik heb even gemaild naar een zaak vlak bij me werk die kunnen de ontstekingen ook krijgen dus dat is geregeld.verder krijg ik warschijnlijk morgen een blokje, en een nieuw citta zadel van een vriend van mij.(ben benieuwd.)
ook had ik nog een paar vraagjes, ik wou even de olie in me achtercardan verversen. maar welke olie moet ik erin doen kan ik gewoon olie van de action erin doen die moterolie ofzo? of kan ik ook deze erin doen: http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=1630 ik zelf dnke het eigs niet maar ik dacht toch maar even vragen.en ik had nog een vraag over een power box.: http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=2108 kan ik deze aansluiten op mijn speed engine? en hoe moet ik die dan aansluiten? heeft het nog effect?
gr…
en danheet het nog steeds contaktpunt vervanger ? of heeft het andere naam ? want ik ben bij een tuiniersberdrijf geweest maar die konde mij niet helpen
22 november 2010 om 16:03 #465963jha dat heet nog steeds een cp vervanger maar ik heb een link van dat ding doorgestuurd naar het bedrijf, en gevraagd of ze mij eraan konden helpen…
24 december 2010 om 20:39 #466832hallo allemaal hierow:)
na lange tijd niks meer van me te horen gehad ben ik er weer;)
een tijdje in het buitenland gezeten nu weer lekker terug net zo voor de kerst.
de citta zal even op een laag pitje te komen staan.waarom?
het bedrijf(bloembinderij Rooze) waar ik werk, ga ik hoogs waarschijnlijk overnemen.
dus daar staat mijn hoofd nu eigenlijk helemaal naar. natuurlijk zal ik in me vrije uurtjes tog nog is zo af en toe sleutelen:)verder heb ik bij olliegasselt de grotere spruitstuk besteld voor mijn speed engine, die zal hopelijk zo snel mogelijk in huis zijn.
ook heb ik 2 nieuwe cp vervangers besteld bij een bedrijf vlak bij mijn werk in de buurt, die kan ik de komende tijd ook ophalen, dan maar hopen dat hij met de nieuwe cp vervangers wil starten.
ik ben van plan om deze aan de bout van mijn bobine te bevestigen, dit zal tog moeten werken?eerst ook nog even oud en nieuw word weer knallen dit jaar met 2 bussen voor carbid:)

dit was het weer voor even reacties zijn welkom, en zodra er weer foto’s zijn zou ik die posten…
1 januari 2011 om 16:49 #466990als eerst wil ik iedereen bij deze een gelukkig 2011 wensen waarin veel mag gesleuteld worden voor leuke resultaten.
afgelopen week even een paketje opgehaald:

jup me nieuwe cp vervangers.
ik dacht nou dan sluit ik ze deze keer aan buiten heb blok dus de cp vervanger heb ik op me bobine vast gemaakt voor de aarde en een draadje naar me carter doorgetrokken voor op het plaatje maar hij wil niet starten:S
de bougie is ook niet nat ofzo:S dus ben bang dt ie geen benzine krijgt..iemand tips?? dan hoor k t graag;)
1 januari 2011 om 16:52 #466991Als die geen benzine krijgt zou ik de carberateur maar eens nakijken…;)
1 januari 2011 om 18:16 #466992keerring nog goed?
2 januari 2011 om 01:41 #466791Wat betreft de aansluiting van je cp vervanger buiten het blok. Ik zal deze niet direct op je bobine aansluiten, maar er tussen een afsplitsing maken in het circuit. Ik neem aan dat je de normale cp’s niet meer in je blok hebt zitten of zover open hebt gezet dat ze niet meer sluiten? En zit je condensator nog aangesloten?
Dat hij geen benzine krijgt kan met veel andere zaken te maken hebben. Gooi eerst eens wat benzine in je cilinderkop om de eerste meters wel te kunnen starten bijvoorbeeld.
2 januari 2011 om 10:50 #466921@martino waarom niet direct op je bobine ? dat heeft stephan bij mij ook gedaan en loopt en start gewoon prima 🙂
2 januari 2011 om 22:09 #467038@mikerosauer : heb je misch een foto van de aansluiting
@Martino : nee de bobine zit er niet in en de contactpunten ook niet.2 januari 2011 om 22:27 #467036Ik zal dinsdag wel even een foto plaatsen
2 januari 2011 om 22:37 #467039@ Mike; Ik zal dit niet doen omdat de chip nogal een gevoelig apperaatje is. Voor de zekerheid gewoon op een eigen plekje vast maken.
@Sjbtje; ik neem aan dat het een foutje is van de bobine en dat je condensator bedoelt? Anders moet je wel je bobine er weer bij pakken.
2 januari 2011 om 22:47 #456819Ik zie wel hoe het loopt heb er nog niet echt mee gerede heb ze toch op voorraad :p
deze stond nog online3 januari 2011 om 21:14 #467049ik heb vanaad de cp vv in me blokje gestopt en guess wath,, it WAS alive:D
hij heeft weer gelopen en heb de leokrul eronder gepropt is tog ff weer wt lekkerder optrekken en heel snel rijden doek tog niet hier int dorp:Palleen reed k me koppakking er weer uit had weer een enkele gedaan om even te proberen maar 2 koppakkingen houd tog beter:)
3 januari 2011 om 21:33 #467051
Anoniemdat heb ik ook vaker gehad met de 46 mm polini kit…
en rijd die setup goed met cp vv?
maar rond de 80 zul je toch echt niet halen met die setup lijkt mij? misschien met een andere uitlaat en poelie 60:P
ik denk dat je met poelie 80 ongeveer 65-70 gaat;) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.