- Dit onderwerp bevat 385 reacties, 65 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 11 maanden geleden door sjbtje.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 oktober 2010 om 20:53 #464842
Leuk dat je je uitlaat opgeknapt hebt en dat je cilinders weer heel zijn:)
Maar ik hoop ook dat je door hebt dat je perso wat eentonig begint te raken.Heel veel uitgerekt gedoe over de uitlaat en heel veel van dezelfde types foto’s van je citta!
Probeer daar een klein beetje om te denken!:! verder gaat t goed
Mike12 oktober 2010 om 21:20 #464983oke mijn excuus als het te eentonig is.
morgen ga ik misch een paar foto’s schieten op een plekje van me citta.en sorry als het veel foto’s zijn maar ik houd nou eenmaal van foto’s.
voor tips en tricks hoor ik het graag van jullie..
13 oktober 2010 om 13:40 #464986is het stotter probleem al opgelost? en hoe presteerd de uitlaat nu? verder ben je lekker bezig 😉
13 oktober 2010 om 17:40 #464998nee stotteren is nog niet op gelost??
24 oktober 2010 om 16:25 #465342ik had laatst het stotteren voor zover eindelijk opgelost bougie b7hs op 0,50 zetten en gaan..
hij hield op top alleen ietsje in maar bleef rijden..later is mijn carb los geschoten:S
nu weer vast gezet maar hij wil niet lopen:s
net heel even reed de straat uit plof niks meer alweer:s
ik snap er even niks van:siemand enig idee?
morgen maar even het blokje er onder uit halen, schoon maken en even netjes na kijken:)24 oktober 2010 om 17:11 #465343Rijd je nog steeds met je cp-vv?
Probeer anders eens met een standaard cptje of het beter is, anders idd schoonmaken.Maar, loopt hij nu beter met de begrenzer uit de uitlaat? Wat was je top, en wat is die nu?
Trekt hij beter?Max-0481
24 oktober 2010 om 19:11 #434668kwa trek kracht is er niet veel veranderd…
in de boost is ie iets sneller alleen moet ik hem nog even goed afstellen:s
maar zo lukt dat niet.ik rijd nog steeds met de cp-vv.
heeft iemand ervaring met 80cc en se samen met cp-vv?25 oktober 2010 om 20:42 #465351vandaag even bezig geweest met de citta..
ik heb nu 2 schakelaartjes gemaakt voor me voor en achter licht.
de draad boom even helemaal opnieuw gedaan, en zo goed als alle kappen van de citta af gehaald…
om alles weer even helemaal goed schoon te maken.
ook de cilinder even na gekeken, op de zuiger vond ik aanslag op de zuiger, heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

2 gaten in de koplamp:P

en de schakelaars erop:P

dit si de aanslag, zou dit door de verkeerde sproeier gebeuren?
ik weet het niet..

reacties zijn welkom…!!
25 oktober 2010 om 23:43 #465183Dat lijkt wel wat grijzig, hoe was de kleur van de bougie?
26 oktober 2010 om 14:58 #465356de bougie was opzich wel netjes kon het ook niet egt goed bepalen want had maar een heel klein stukje gereden met een bougie die net nieuw was:S
31 oktober 2010 om 21:41 #465462weer een updatje van mij,,,
ook om de perso even wat luchtiger te maken zal ik een paar foto’s van me andere hobby posten en tevens mijn werk…
misch vinde jullie het leuk om te zien..wat ik heb gedaan??
het blokje weer in elkaar gezet.
getest of het licht het deed.
weer stukken gereden, jammergenoeg sprong mijn koppakking vanmiddag:(
dus ik kan weer gaan sleutelen:Saankomende dinsdag verwacht ik een nieuwe citta zadel:) van een vriend van me.
waarsch ga ik die aaf hem ophalen en kijken of me leo krul valt te ontgrensen:P zal wel niet maar tis tog niet meer moeders mooiste uitlaatje.tevens kan hij waarsch aan een vario setje komen die ik mag kopen voor 20 euro:O , eigenlijk klinkt het te mooi om waar te zijn maar ik ben benieuwd..
hier even picca van het blokje net klaar…

afdek plaatje word nog geschilderd…
en piccatje van de citta helemaal kaal net gewassen:P

genoeg over de citta:P
ik weet niet of jullie het leuk vinde maar leek me leuk om even te laten weten dat ik dus bloemist ben!!
hierbij een paar van mijn creaties!!

reacties zijn welkom:)
1 november 2010 om 20:38 #465482vette citta =)
1 november 2010 om 21:19 #465485@ angel: dankje ik doe me best:P
1 november 2010 om 21:27 #465475is het stotter probleem nu wel opgelost? of weet je dat nog niet?
verder vind ik het ook een erg mooie citta, en het is eens wat anders dan het eeuwige zwart.m.v.g. pepko
2 november 2010 om 15:21 #465490jha het stotter project is nu opgelost, alleen zondag reed ik stukje in eens pang en paar plofjes plof uit!!
d8 das me koppakking maar helaas niet me koppakking:Sheeft iemand enig idee??
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.