Vespa-Ciao.NL
:: Go Fast,,,Citta

Home Forums Perso’s Projecten Go Fast,,,Citta

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 386)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sjbtje
    Topic starter

ik zie het vanzelf wel dnke wel dat ik er een grotere sproeier in moet doen maar dat zien we dan wel weer.
      hopelijk heb ik morgen mij paketje van jmpb binne:D

ritze
      Bijdrager

zeer mooi gedaan nu zal die echt beter gaan lopen 😀
        ben ik toch eens benieuwd wat het gaat doen 😛

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

speedbuxy
        Bijdrager

Um das geen begrenzer hoor das een schot ten voordele van het optrekken.
          Een yasuni Z uitlaat voor scooters heeft daar maar liefs 2 van en als je die eruit haalt doet ie haast niks meer.
          Tenmiste de Yasuni Z waar ik dat vroeger bij heb gedaan reed daarna voor geen meter meer.
          Dus hoop voor je dat ie nog wat wil presteren.

sjbtje
          Topic starter

ik zie wel of hij nog wil presteren maar mij lijkt t dus dt ie juist meer druk kan maken nu, als alles loopt zal ik wel even kijken!!

sjbtje
            Topic starter

ik heb het pakketje van jmpb ook binnen einedlijk,. dus morgen maar aan de gang met de brommert zal foto’s maken en posten;)

pepko
              Donateur

en?

Mike
                Bijdrager

Mag ik jou eens vragen hoeveel lager jouw citta nou echt staat door deze “platte” banden?
                  Dit wil ik even weten omdat ik een inschatting wil maken over hoeveel snelheid ik zal verliezen.

Ik vind de banden heel erg mooi maar ze zijn platter dus wéér minder omtrek en dus wéér minder top speed

De 80 zul je in ieder geval niet halen met de 80 Polini.. het is geen toeren janker en dat heeft een citta echt nodig als je dat wilt halen!

Mike

sjbtje
                  Topic starter

nee ik ben er nu ook achter gekomen dt ie de 80niet gaat halen..
                    jammer dan..
                    nu heb ik weer een neiuwe probleempje.:(
                    als ik op top trijd houd hij isn knal plof en dan pakt ie m weer ietsjes op..

foto’s van vorderingen zal ik zo even posten.

@ mike: ik weet niet precies hoeveel lager maar wel een heel stuk lager mich wel 10 cm
                    ik doe het ook meer voor de looks niet de snelheid;)

Mike
                    Bijdrager

Knallen? knoop me er niet aan vast maar volgens mij moet je de ontsteking dat gewoon opnieuw afstellen. Of rijd je op cpvv?
                      in dat geval weet ik t even niet.

Mike

de papkarre
                      Bijdrager

sproeiertje? tis kouder dus 2-takt wil wel eens anders lopen, zeer nette citta!

@ buxy, yasuni z is een kut pijp, r is beter:P

sjbtje
                        Topic starter

ik ben van 66 naar 70 gegaan 66 dee ie ook al wel knallen en wel sneller en heftiger bij mijn weten morgen mishc andere proberen dan maar:P

ik rijd met een cp vv

Mike
                          Bijdrager

Koudere lucht is alleen maar gunstiger voor je blok. Als het juist heel warm is moet je wel een een maat grotere sproeier. Dat is hier niet aan de orde.

Voor een 46mm met 1313 en sport filter moet je rond de 70/72 aan houden inderdaad.

Ik ken verder die Cpvv dingen niet erg omdat ik een overtuigd elektronische ontsteking rijder ben:thumb. Zijn alle ontsteking delen daar door buiten spel gezet? Anders kan het namelijk ook wel aan de condensator liggen. En probeer trouwens eens een andere bobine!:)

Het lijkt me wel vrij duidelijk dat het om een ontsteking probleempje gaat.

Ik heb trouwens ook nog aan je spie getwijfeld, alleen denk ik dat je probleem dan groter was dan af en toe terug vallen en ploffen.

Mike

sjbtje
                            Topic starter

jha ik zal ook nog is naar mijn spie kijken morgen ff sproeier 72 ofzo proberen:P
                              de bobine kan het niet zijn die is net gloed nieuw!!

.-{2F4OV}-.

Zeg nooit dat t t niet kan zijn:! heb ik ook vaker gezegd:lol

sjbtje
                                Topic starter

hierbij was ik donderdag dus nog bezig geweest met de uitlaat klaar maken en het blokje in nelkaar zetten…
                                  ook ben ik gister bezig geweest met het rode velg lint..

foto’s kunnen er vrij veel zijn:
                                  helemaal geschuurd

lasnaden gebrand en in de lak gezet.

inlaat afgebroken:(

weer nieuw:)

jha jongens ik weet t citta’s en koeien:P

nadat ik alles had gemonteerd enzo dus dtukje gereden en ik hoorde een steeds luiter geluid.
                                  wat bleek is dat de las bij de uitlaat mond was gescheurd op de cilinder.
                                  de uitlaat mond was ook helemaal niet goed gelast hij is nooit lucht dicht geweest! vanaaf maar me 80 cc polini en 70 cc dr de uitlaat mond opnieuw gelast.

en nog even zonder de kap aan de rechter zij kant ff vlug in de schuur:P

reacties zijn wederom welkom:)

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 386)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.