- Dit onderwerp bevat 385 reacties, 65 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 11 maanden geleden door sjbtje.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 september 2010 om 16:26 #464540
nice nice^^
24 september 2010 om 18:01 #464459ziet er goed uit man!
24 september 2010 om 20:49 #464551tanks voor de reacties vanaaf stukje gereden toen ineens stotterde hij heel erg:S
even rustig aan gereden en toen pakte hij hem weer aardig op weet iemand wat het problee geweest zou kunne zijn?25 september 2010 om 10:33 #464558heb precies de zelfde handvatjes besteld
25 september 2010 om 19:10 #464554hallo allemaal weer ff een updatje:D
ben bezich geweest met de citta van een vriedn van me en toen ik het blokje zag d8 ik egt nja dit gereviceerd??
kijk zo maar naar de foto’s
toen hij hem kocht is hem namelijk aan gepraat dat het blokje geviceerd zou zijn
naja de c3 lager in het grote carter deel zat zo los dat ik die er niet eens uit moest branden en ook niet hoefde los te halen met schroevendraaier van de kruk.
nouwja dus ver dachten we alles ok.hij heeft de inlaat dus ook uitgefijld ik twijfel een beetje over of dit nog kan of niet…graag jullie reacties hierop in de aankomende foto’s…
ook zit er een scheurtje op het achterse blok ophanging kan dit veel kwaad?hier de picca’s van de uitgefijlde carter naar mijn idee iets tever naar boven en benede gevijld..

en hier van de cilinder en de zuiger viezer kan bijna niet zo erg heb ik het nog nooit in me handen gehad!!!

er zijn geen voelbare krasjes in de cilinder te vinden gelukkig!!!graag jullie reacties vooral op de inlaat…
bedankt.. voor jullie reacties alvast..25 september 2010 om 19:40 #444593Die inlaat is bijna verneukt inderdaad..

Sorry dat ik het zeg maar die uitlaat lijkt voor geen ene porum zo 😮46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel25 september 2010 om 19:44 #444591echt een vette citta, ik vind die uitlaat ook niet echt zo. ik zou voor een Leovinci Handmade gaan
qua looks dan.
voor snelheid een Proma cc.Inlaatje is wel verkloot, maar je kan er nog wel mee rijden.
26 september 2010 om 01:45 #464569@ herr Flick: waarom vind je het geen porum zo?
ik vind het wel bruut staan..
teel me….tanks voor jullie reacties morgen t blokje van me vrien in elkaar zetten en hopen dat ie gaat lopen!!
26 september 2010 om 11:19 #464572ritze :
ik vind em ook wel vet, vooral die bandjes zijn echt strak.
1 tip ik zou je slot om je nek hangen, die dingen vreten je lak op alsof het een verftermiet is 😛
en misschien een koel kapje monterenik vind die uitlaat wel stoer staan het is alleen jammer van de prestaties van de uitlaat
gr ritz
editje
ik reed met 43drevo elec fons tuned 13/13 carb en vario en mijn top was 52km/h met de techno terugloop.
Ritze zegt: ik vind die uitlaat wel stoer alleen jammer van de prestaties. Hier valt wat aan te doen, er zit
een soort trechtertje in de laatste conus, die begrnst hem erg.
Als ik jouw was zou ik iemand zoeken die hem netjes kan lassen als je de begrenzer hebt verwijderd.Max-0481
26 september 2010 om 13:21 #464580zou je mischien even op paint de laatste conus aan willen wijzen?
ik ben in dat soort dingen niet zoon held.
me vader kan goed lassen dus vind ik het proberen waard…26 september 2010 om 16:49 #464584het blokje van me vriedn loopt weer prima,,
wel een beetje hoog stationair:P maar dat komt warsch door zijn iets te korte gaskabel..verder hebben we nog een vooruizicht:P
we willen een boos kijker gaan maken vor op onze citta’s..hebben jullie mischien nog tips??
26 september 2010 om 16:57 #464585max-0481 :
ritze :
ik vind em ook wel vet, vooral die bandjes zijn echt strak.
1 tip ik zou je slot om je nek hangen, die dingen vreten je lak op alsof het een verftermiet is 😛
en misschien een koel kapje monterenik vind die uitlaat wel stoer staan het is alleen jammer van de prestaties van de uitlaat
gr ritz
editje
ik reed met 43drevo elec fons tuned 13/13 carb en vario en mijn top was 52km/h met de techno terugloop.
Ritze zegt: ik vind die uitlaat wel stoer alleen jammer van de prestaties. Hier valt wat aan te doen, er zit
een soort trechtertje in de laatste conus, die begrnst hem erg.
Als ik jouw was zou ik iemand zoeken die hem netjes kan lassen als je de begrenzer hebt verwijderd.Max-0481
Je moet hem bij de lasnaad van de laatste conus door slijpen en ik geloof dat er voor de demper ook nog een discus zit zeg maar net zo iets als dat je bij normale uitlaten heb bij de cilinderaansluiting.
succes
26 september 2010 om 20:22 #464591oke bedankt ik zal kijken wat ik kan doen …
vanaaf wezen rijden en ineens geen vonk meer helemaal niks …
nu is het zo dat ik me kil switch door middel van mannetjes en vrouwtjes heb bevestigd kan het zijn dat die tegen me frame zijn aan geslagen waardoor er een paar keer kort sluiting is geweest en me ontsteking nu kapot is geslagen??
ps… het is een cp-vv27 september 2010 om 14:00 #464597cp vervanger kan snel kapot gaan met een snellere setup,
27 september 2010 om 19:56 #464604oke dat is wel balen:s
ik hoop nu toch eindelijk de cp vervanger van olliegasselt binnen te krijgen.die er maar op bouwen kijken wat hij dan doet..
ook van de week mischien mijn uitlaat is proberen de begrenzing eruit te halen:P -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.