Vespa-Ciao.NL
:: Go Fast,,,Citta

Home Forums Perso’s Projecten Go Fast,,,Citta

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 386)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pepko
    Donateur

probeer nders gewoon zonder uitlaat te rijden 😉 als het dan nog steeds bagger is (op et geluid na dan XD) weet je waar et niet aan ligt

sjbtje
      Topic starter

ik zal vanavond even kijken… maar 1 ding is dan heel vreemd!!! als het aan de uilaat zou liggen he!! hoe kan het dan in godsnaam dat ik voor dit probleem wel gewoon 2 maanden heb kunnen rijden met de leo eronder?!

@ bromfreak: het is niet aanvallend bedoeld wat ik zij hoowr!!

BMW
        Bijdrager

Zonder uitlaat of met andere uitlaat slaat helemaal nergens op.

Je blok hoort niet zomaar uit te vallen, zelfs niet met een techno estoril.
          ik heb eventueel nog een andere bobine voor je (als ik diep graaf).

Check sowieso je ontsteking 3 dubbel, je massa van je bobine en dat soort dingen.

succes

sjbtje
          Topic starter

@ bmw…
            je heb egt helemaal gelijk net me uitlaat eraf gehad maar dat deed geen fuck,, het hielp niks jah ruzie met de buren:O
            wat wil je voor die bobine hebben??
            ik heb ook al ene andere bougie dop en bougie erin gedaan maar ook dit helpt niks.

Bmw pm me maar even;)

dieseltank
            Bijdrager

ik dacht dat je leo krul nog reed

sjbtje
              Topic starter

bij bijde uitlaten doet hij hetzelfde ook zonder uitlaat doet hij zo, dus uitlaat keuze maakt geen ruk uit! ik vind zelf de terugloop uitlaat leuker staan:D zal straks nog ff paar foto’s posten;)

sjbtje
                Topic starter

hierbij nog een paar beloofde foto’s:
                  de go fast stickers zijn eraf dat klopt maar er komen nieuwe voor in de plaats!!:D

kep het uitlaatje ook weer ff opgepoetst:P
                  het zijn wel heel wat foto’s maja vind foto’s altijd wel leuk:P

heb ook nieuwe bougie dop en kabel gemonteerd maar ook dit haalt niks uit:S

reacties zijn welkom!!!!

just1991
                  Bijdrager

ik vind het een vette citta alleen die uitlaat stja… wat vind je er zelf van ? hij hangt wel erg naast de brommer kan je dat niet oplossen ?

en volgens mij komt er een baggergeluid plus bagger snelheid uit of niet ?

en misschien dat het probleem aan je CP-vv ligt omdat die erg warm word na veel hard rijden en hij dan ja fouten gaat vertonen hij kan ook doorbranden beter neem je dus een elec. blok

niek1992
                    Bijdrager

En het probleem uit de weg gaan? Je sleutelt juist om problemen op te lossen. Als je blokje van de pitbike kapot is, koop je een nieuwe(kant&klaar) en sleutel je die eronder in anderhalf uur. Klaar! sleutelproject done.

+ dat het feit dat het een Speedengine betreft, welke ook niet iedereen “even” gauw koopt.

Voor de rest een heeeul mooie citta, alleen wat jammer van de veren/uitlaat. Maar dat is helemaal mijn mening ;).

BMW
                      Bijdrager

Uitlaatje is ook niet echt mijn smaak, maar het plaatje is zo best leuk.

Ik zou wel een andere demper zoeken voor je uitlaat, carbon dingetje o.i.d. staat veel strakker dan dit tecno ding;)

ritze
                        Bijdrager

ik vind em ook wel vet, vooral die bandjes zijn echt strak.
                          1 tip ik zou je slot om je nek hangen, die dingen vreten je lak op alsof het een verftermiet is 😛
                          en misschien een koel kapje monteren

ik vind die uitlaat wel stoer staan het is alleen jammer van de prestaties van de uitlaat

gr ritz

editje

ik reed met 43drevo elec fons tuned 13/13 carb en vario en mijn top was 52km/h met de techno terugloop.

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                          Link naar Mijn collectie / Projecten.

sjbtje
                          Topic starter

jha ik doe de uitlaat ook meer coor de looks denk dat ik de demper wat draai zodat je het techno logo niet ziet staan!!
                            ook komen er andere veren op..
                            klopt dat ie er erg naast hangt maar dit wil ik gaan oplossen..

btw!! de cp vervanger is niet het probleem!!! dat kan namelijk niet want ik rijd nu met cp’s dus NIET de vervanger en dan heeft ie nog steeds het zelfde probleem…
                            en electrich blok kopen jonge niet bij iedereen groeit het geld op zijn rug:O
                            btw vind ik het veel leuker om te sleutelen..!!

sjbtje
                            Topic starter

ik heb vanaaf een nieuwe bougie erin gedaan en hij doet nog steeds het zelfde:S wat kan het nou zijn:?
                              ik heb werkelijk geen idee meer:?

sjbtje
                              Topic starter

ik hoop dat ik eindelijk morgen me nieuwe stickers binnen krijg,,,
                                ook maar weer de cp vervanger in het blokje instaleren hopelijk gaat hij het weer normaal doen want hij houd er na 5 honderd meter nog steeds mee op:S

sjbtje
                                Topic starter

gister stickers binnen gekregen:D

vandaag of morgen wil ik andere kappen gaan spuiten:O iets met een rode streep ofzo leek me wel leuk en en nette go fast sticher erop opfzo:P
                                  hebben jullie misch een idee?

warsch ga k morgen ook weer nieuwe spulletjes voor me citta bestellen:O
                                  nu maar hopen dat ie het een keertje wle goed gaat doen:S

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 386)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.