Vespa-Ciao.NL
:: Go Fast,,,Citta

Home Forums Perso’s Projecten Go Fast,,,Citta

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 386)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pepko
    Donateur

dat zou kunnen, heb je toevallig nog ene bobine liggen waarvan je weet dat deze goed is? dan kan je die altijd proberen!

sjbtje
      Topic starter

nee heb verder niks liggen ik zal vanaaf eve kijke of ik het probleem kan oplossen, i hope so!!:)

sjbtje
        Topic starter

ik snap er niks van er is niks te zien aan het draadje die naar me bobine loopt.
          bobine zit goed vast. maakt notmaal contact met ijzer.
          er is een vonk te zien maar hij slaat zo weer af krijg hem ook niet aan de praat..
          van de week me blokje maar uit elkaar halen en weer in elkaar zetten met vloeibare pakkingen!!
          ben benieuwd of hij lek is en of het dan is opgelost. anders maar weer me cp’s erin zetten:(
          rijd nu met een cp vervanger

sjbtje
          Topic starter

weer een updatje jongens,, kep besloten o m egt het go fast theme door te trekken.!
            er is eigenlijk niks vor nodig om dat te doen maar vind de perso naam zo netter…

ben weer bezig geweest met me blokje,,
            in princiepe loopt hij mooi, alleen cp’s vind ik egt bagger de cp vervanger vind ik makkelijker enzo maar die is volgens mij kapot:S
            nu maar weer even wachten op me loontje en dan een cp vervanger bestellen:)

maar dat is niet de oplossing van mijn probleeem: het probleem is namelijk dat als ik misch net 300 tot 500 meter heb gereden dat hij dan uitvalt alsof hij geen benzine krijgt maar volgens mij krijgt hij gewoon genoeg benzine, alles is netjes schoon gemaakt elk filtertje..!

na 10 sec wachten dan moet ik weer hard rennen dan bij hoge toeren slaat ie iets aan maar kapt er snel weer mee.:S
            wat kan het probleem zijn?
            ik zelf denk dat mijn bobine kapot is…
            heeft iemand een suggestie???!

ook ben ik vanplan nieuwe veren te kopen bij jmpb, omdat ik me oude veren strakker wou stellen toen ik dat deed brak die ring knot af! Bam kapot:O
            ik zit nog te twijfelen tussen chroom of chroom zwart maar ik denk dat deze het worden.:http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=477

en hier nog een paar picca’s

en om de moet erin te houden ff een break:P haha vind ze wel lekko:O:baby

dit was het weer reacties zijn altijd welkom!!!

Steven
            Donateur

sodeju met die twee wil ik best eens brommers kieken 😮
              die gofast kleurencombi is wel tof! alleen zou ik het achterspatbord er wel op monteren. die gesloten schokbrekers ga ik ook op mijn citta zetten, heeft wel wat.:thumb

sjbtje
              Topic starter

@ steven osh: die gesloten veren vind ik persoonlijk maar niks, zit me te laag en veert me te ver door.
                ik zal even kijke wat ik doe met het achter spadbord. ik weer niet wat ik doe misch maak ik nog wel gewoon een zwart flapje, eve kijken dus;)

ene met die 2 zou ik wel meer wille doen dan brommer kieke:Pwhaha ze zijn gewoon te lekker:O

dieseltank
                Bijdrager

sjbtje :
                  liep hij eindelijk lekker heb ik weer een probleem..
                  ik ben nu al 3000 keer gestopt het lijkt alsof hij valse lucht zuigt..
                  maar kan het zijn dat als je ff wacht dt ie dn wel weer start stukje rijd en weer stopt??

dit komt door je uitlaat, hij kan de gassen niet verwerken , koop een 70cc uitlaat

sjbtje
                  Topic starter

ik heb nu die techno terugloop uitlaat eronder dat is tog een 70 cc uitlaat??

Anoniem

Hoe heb je dat met die korte veren? Zijn die gewoon helemaal rood gespoten? Inclusief het gedeelte dat in het buitenste gedeelte gaat?

Heel mooi project!

sjbtje
                      Topic starter

jha die heb ik gewoon helemaal rood gespoten maar ik vind het egt niet lekker rijden!!!

Dylan
                        Donateur

dieseltank :

sjbtje :
                          liep hij eindelijk lekker heb ik weer een probleem..
                          ik ben nu al 3000 keer gestopt het lijkt alsof hij valse lucht zuigt..
                          maar kan het zijn dat als je ff wacht dt ie dn wel weer start stukje rijd en weer stopt??

dit komt door je uitlaat, hij kan de gassen niet verwerken , koop een 70cc uitlaat

hoe kom je hier nou weer op:? deze uitlaat heeft een grote cilinder nodig om hem helemaal te vullen.. dus dit is zeker wel een 70cc uitlaat

sjbtje
                          Topic starter

kep wel een 80 cc polini nu he!! maar moet volgens mij niks uitmaken want met zowel leo als die andere doet ie precies het zelfde:S
                            weet iemand t probleem?

Dylan
                            Donateur

het is en blijft een scooterpijp… probeer gewoon een hoogtoerige vespa uitlaat, bv simo racing/calibrata/polini sp
                              zelfs de proma cc is wel goed!

en zo snel is de ’80cc’ polini ook weer niet

sjbtje
                              Topic starter

ik zeg ook niet dt ie snel is die 80 cc poline maar je heb het de hele tijd over 70 cc..
                                hoeoz is en blijft het een scooter pijp?? op de 70cc dr deed hij het ook gewoon hoor!!
                                naar mijn idee licht het niet aan de uitlaat! en ff iets ik dacht altijd dat scooters tog net grotere cil hebben dus die meoten die uitlaat tog makkelijker vullen?

Dylan
                                Donateur

scooters hebben zeker geen grote cilinder.. en kommop hee.. dat is gewoon een scooter uitlaat .. mankeerd niks mee 😛 maar het is wel een scooteruitlaat.
                                  en poe poe ik heb 1x ’70cc’ gezegd ,
                                  de uitlaat die je nu heb presenteerd gewoon minder dan andere uitlaten.

gozer;) ik geef je een tip, koop een proma cc ofso.. en je probleem is verholpen.

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 386)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.