Vespa-Ciao.NL
:: Go Fast,,,Citta

Home Forums Perso’s Projecten Go Fast,,,Citta

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 386)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sjbtje
    Topic starter

dankje ben er ook wele rg blij mee komt wel een harly rekje op

Eggie
      Bijdrager

He, die cp vervanger heb ik ook. Kreeg er ook een zakje snoepjes bij haha.

Maar weet je of die vervanger goed werkt enzo? En hoe heb je hem aangesloten met die kabeltjes?

sjbtje
        Topic starter

@eggie

ik heb nog die plaatjes van de v-c vervanger ik sluit hem gewoon op dezelfde manier aan.
          ik weet niet hoe die werkt maar als k dat van kevin woll hoor doet ie het prima.
          momenteel ligt het blokje uit elkaar dus weer niet hoe hij werkt.
          werkt ie bij jou niet goed dan?

Eggie
          Bijdrager

Nee, had dat ding besteld omdat ik dacht dat mn blokje het niet deed omdat de ontsteking niet goed was, maar toen ik hem in wilde bouwen bleek mn krukas kapot te zijn. Toen heb ik dat blokje gewoon even weggelegd, had er even geen zin meer in. Dus nu ligt die cp vervanger nog op mn kamer hier;)

sjbtje
            Topic starter

van de week en vandaag weer even verder geweest met me brommer.
              heb koppeling koelkap blokje linker zijkap gespoten.
              beetje schoon gemaakt en momenteel zit er even een normaal blokje onder rijd voor geen meter.
              maja beter dan fietsen.

gister heb ik ook even nieuwe krukas besteld:)
              komt hoop ik deze week nog binnen.

nu maar weer ff picca’s.

Eggie
              Bijdrager

Wow, mooie kleuren ook! En die kleine details maken hem goed af.

Heb je van die lage banden van jmpb? Ik vind die banden echt vet!

DaanCiao
                Donateur

Normaal hou ik niet zo van citta’s maar deze vind ik egt vet!
                  Vooral de bandjes maken het af;)

Edjuh
                  Bijdrager

Die kogeltjes in je segmenten ga je wel missen denk ik.

Zal wel een hoop toeren maken nu als je wegrijdt.

sjbtje
                    Topic starter

@ eggie: dankje ben dr zelf ook wel erg blij mee, die bandjes zijn van jmpb:) maar zo stug ik moest ze met 3 man erop leggen.

@ daanciao:dankje ben er ook wel erg blij mee:)

@ Edjuh: die kogeltjes valt wel mee vind het wel fijn rijden zo die segmenten de vorige segmenten had ik ook zo uitgeboord.

zijkap op de citta gezet staat wel leuk als k eerlijk ben…

sjbtje
                      Topic starter

gister weer ff bezig geweest met een blokje gewoon voor de fun:P als k ff niks te doen hb..
                        gister maar ff t busje der uit gefreesd, wat een klere werk zeg maar hij is dr uit:)

al geprobeerd met de dremel iets uit te veilen maar dat wilde niet egt lukken.
                        van de week maar ff vijltjes halen.

de speed engine ook nog ff iets aan de binne kant schoongemaakt.
                        voor:

na:

ik hoop in het begin van de week mijn speed engine in elkaar te kunnen zetten.
                        krijg als het goed is maandag of dinsdag me paketje van jmpb binne..

sjbtje
                        Topic starter

hallo jongens.
                          ik heb nog even een vraagje ik hoop dat jullie me kunne helpen.
                          ik heb deze krukas dus besteld en ik hoop dat ie moregn binnen komt:

http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=2259

moet ik hierop de shim ringen monteren of niet?
                          graag reacties.

FonS
                          Bijdrager

Altijd even controleren met de schuifmaat als je het niet zeker weet. Dus gewoon de breedte van de krukas vergelijken met die van een originele krukas.

sjbtje
                            Topic starter

van jmpb zeiden ze dat ik de shim ringen niet hoefde te monteren.
                              ik heb net de breedte van de krukas aan het kleine deel gemeeten met origineen en deze en die zijn allebij even breed alleen het stuk waar het lager over heen valt llijkt bij de nuova iets langer.

is het verstandig om niet de shim ringen te monteren?

sjbtje
                              Topic starter

vandaag dus me paketje eindleijk binnen gekregen:)
                                kon ik weer eindelijk aan de gang..
                                de shim ring moest wel op de kruk tussen de lagers kwam ik gelukkig net op tijd achter.

onder construction…

blokje af…

zo staat ie er nu bij morgen maak ik hem verder af dnek ik…

zoals op de foto te zien heb ik de rechter zijkap ook gespoten..
                                reacties zijn altijd welkom..

Helios
                                Bijdrager

Nette citta!
                                  Maar vind die uitlaat alleen wel vreselijk slecht bij een citta staan, maar dat is persoonlijk.

En die paddock stand heb je zelf gemaakt? Wel ideaal zo’n ding!

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 386)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.