Vespa-Ciao.NL
:: Glijd door na omgekeerd zetten

Home Forums Techniek Problemen oplossen Glijd door na omgekeerd zetten

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Ciao PXke
    Topic starter

OK Bedankt allemaal probleem is opgelost! Blok stond niet ver genoeg naar voren (dat glipt al door voor mss 1.5 cm te ver naar achter)=)

!Japieoh!_!Ciao!

LeMoN :

jelle :

LeMoN :
        het hoeft echt niet zo te zijn dat het uit je naaf loopt hoor, want als je naaf gewoon goed dicht is kan dit echt geen kwaad, waarschijnlijk is het je spie, moet je ff kijken 🙂 en die ontluchtingsgaten in de naaf heb ik nog nooit gezien, hoewel ik al vele malen mijn achterwiel eruit heb gehaald

iedere naaf heeft een ontluchting/overloop en die lijkt aan de buitenkant dicht. en daar loopt zeker olie uit als je die op zijn kop hebt.

is dat verdieptje gleufje.

nooit geweten :D, maar mijn achterklok komt ook olie uit, maar gaat niet over me vsnaar ofzo komt dat dan via dat gleufie ofzo? en hoe kan ik dat dan verhelpen? ik heb al nieuwe pakking besteld, kijken of dat helpt 🙂

Dat moet je niet verhelpen 😛 anders hadden ze het toch niet zo gebouwd? 😉

LeMoN
        Bijdrager

maar ik krijg nu telkens olie op me band en als ie dan een nachje in de schuur staat ligt er een kleine olie vlek en dat hoor niet 😉 en nee hij is niet te vol, want het is gekomen toen ik mijn klok een keer heb losgehaald ;D

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.