- Dit onderwerp bevat 86 reacties, 32 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 11 maanden geleden door Joe23.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 september 2010 om 20:41 #464365
#NAAM?Jawel is gecentreerd ( in het midden van het “voorgecentreerde” punt).
Op de foto lijkt het ook wat ‘erger’ dan in het echt.
Ik vond het zelf ook al gek dat hij zo aan een kant een beetje dikker was.
Misschien klein productie foutje?
Lijkt mij dat ik het nog gewoon kan gebruiken, Wat is jullie mening.20 september 2010 om 18:00 #463950
#NAAM?Update:
Vandaag een oven opgehaald :lol
Nu alleen nog een verloopstekker van engels naar nederlands stopcontact vinden voor de poedercoat-set.
Want wou eerst een nederlands stopcontact erop maken, Maar dit ging dus niet omdat er een zekering in zat.
Weet iemand toevalig waar deze dingen te krijgen zijn?20 september 2010 om 18:06 #464411Die verloop stukjes zijn bij de wibra te koop voor een euro ofzo 😉
22 september 2010 om 16:44 #464477
#NAAM?Even een kleine update tussendoor.
Het probleem met de stekker is opgelost deze wordt toch nederlands gemaakt maar met zekering ertussen.
Dit doet me oom die is electricien dus dat komt allemaal goed 😀Verder Heb ik laatst de cilinder hierboven licht bewerkt, Grotere happen uit het hem en de cilinder.
En op de carter ook beetje bijgewerkt. Was dus bedoeling dat deze op zij-inlaat kwam.
Nu had ik vandaag veel vrije tijd en dacht bij mezelf dat kan toch beter.
Dus toen een willekeurig cilindertje gepakt ( voor als het fout zou gaan ik er toch nog 1 had :pest )
Planning hiermee is:
– 2 extra poorten dus totaal op 4.
– Grotere happen uit hemd en cilinder
– 2 extra poorten ook in cilinder verwerken.
– Carters aanpassen.
– (misschien) grotere uitlaatpoort.Nu weet ik nog niet welke van de 2 ik op de zij-inlaat ga doen. Maar als de laatste goed lukt komt deze er zeker op.
Wil dus alles uit een standaard blokje gaan halen met de zij-inlaat. Kijken wat dit oplevert 😀
Heb tot nu toe pas alleen de 2 extra poorten gemaakt. Hieronder even een foto’tje.
22 september 2010 om 16:53 #461508je heb gewoon de boormachine er schuin ingezet of niet dan 😛 hoeveel in diameter precies ? 4mm zeker
22 september 2010 om 18:39 #462888
#NAAM?Zoals gezegd is het nog lang niet af.
Ik heb hem van klein naar groot geboord. Als laatste 8mm.
Toen met de dremel doorgetrokken naar beneden. Wat ik nog verder ga doen.
Het is in werkelijkheid dus ook veel rechthoekiger omdat de foto van bovenaf genomen is 😉25 september 2010 om 18:22 #464550
#NAAM?Update:
Vandaag hele dag gewerkt, kom ik thuis was de stekker van men poedercoat-set gemaakt.
Ik natuurlijk zo blij als een kind =)
Kont het natuurlijk niet laten om nog snel een ding te doen.
Heb dus de kroonplaat van de voorvork ‘glossy black’ gepoederd.
En ik moet zegen ik had niet zo een mooi resultaat verwacht , egt zeer krasvast en ziet der goed uit.
Heb het ook nog even snel gedaan voordat het donker werd dus bij goede besteding zal het einderestultaat alleen maar mooier worden.
Was al redelijker donker dus foto’s onder tl licht. Zal morgen even in daglicht maken 😉

Graag reactie’s 😀
25 september 2010 om 20:16 #443674OMG echt netjes, mag ik vragen wat je voor dat ding betaald hebt? misschien de moeite waard voor mij om ook een setje aan te schaffen.
Keep up the good work
28 september 2010 om 18:21 #464625
#NAAM?18 april 2011 om 12:58 #485975
#NAAM?Big update:
Zo even weer eens een aanvulling in mijn zwaar verouderde perso :pest:
Mijn nieuwe aanwinsten van de afgelopen tijd 😀
Apparatuur:
– Elektroden lasapparaat.
– Kolomboor.
– Metaalschuurmachine ( borenslijperschijf ).Brommers:
– Groene vespa boxer 1 met ciao voorvork van 69/70.
– Roze vespa ciao snor helemaal orgineel 4100 pas gelopen.
– Diverse nieuwe onderdelen / sloopbrommers.
+ mijn vader heeft zich ook nog een orginele roze brom ciao gekocht van 83 met spaakwielen haha.Zal binnenkort wel weer eens wat foto’s plaatsen 😉
22 april 2011 om 10:16 #486126leuke brommertjes, ben toch wel beniewd hoeveel je voor die poedercoat set hebt betaald.
23 april 2011 om 15:07 #486165Gave Perso!
Erg mooie brommers die je hebt ;)! Ook leuke apparaten vooral die poedercoat set 🙂
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.