Vespa-Ciao.NL
:: Gilera Citta Voor Rem

Home Forums Techniek Problemen oplossen Gilera Citta Voor Rem

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

gileracitta
    Topic starter

Gilera Citta Voor Rem

Mijn voor rem was echt op, dus dacht drop hier foto’s dan hebben (Techniek) andere er ook wat aan.

Edit 1: De kilometer teller aandrijving vervang ik met opvul moeren/ringen.
      Edit 2: Rem Schoenen eraf gehaalt
      Edit 3: Lokale bromboer had rem schoenen niet op voorraad dan maar bij JMPB besteld 😀
      Edit 4: Van 5 ringen opvul busje gemaakt door op elkaar lijmen met chemische lijm…..
      Edit 5: Nu al binnen 27dec <> 29dec :thumb JMPB Remsegmentset Voorwiel Citta/Radical NEWFREN
      Edit 6: Yup de Remsegmentsets zit er op nu 😉

Edit 2: Rem Schoenen eraf gehaalt

Edit 4: Van 5 ringen opvul busje gemaakt door op elkaar lijmen met chemische lijm ipv aandrijving teller

Edit 5: Nu al binnen 27dec <> 29dec :thumb JMPB Remsegmentset Voorwiel Citta/Radical NEWFREN

Edit 6: Yup de Remsegmentsets zit er op nu

Custom afdicht ring

Wilk1985
      Moderator

Mooi!

Dit is een goede voor een how-to, ik hoef jou vast niet uit te leggen hoe die aangemaakt moet worden. Als je hem daar plaatst zal ik hem gelijk even valideren en kunnen we hier vast veel mensen blij mee maken :thumb

MCBoss
        Donateur

Misschien ben ik te zeikerig, maar op deze manier komt er direct ontzettend veel vuil bij de lagers.
          Persoonlijk zou ik die bij elkaar gelijmde ringen verwijderen en als de sodemieter het pikkie van de telleraandrijver eraf slijpen en weer monteren met de stofring.
          Just my 2cts

Wilk1985
          Moderator

Daar had ik even overheen gelezen, maar daar hoort zeker wel iets te zitten ja. Hoezo monteer je niet gewoon de aandrijver eigenlijk?

Deze stofring hoort erop:

gileracitta
            Topic starter

Ik heb wel een grote ring (zwart) erop gezet maar dat is moeilijk te zien denk ik……
              Daar heb ik geen foto van gemaakt had ik nog liggen weet ni waar van die was, maar die paste perfect…

Florian
              Moderator

Moet zeggen dat ik nog nooit zo’n stofring heb gemonteerd (heb ze ook nog nooit gezien ook:?)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.