:: Gilera Citta/Super Bravo–> NiceVespa
-
LowieBijdrager
kzou toch een stapje groter gaan als ik jou was, als ik het filmpje zo zie. en je kan beter in het begin iets groter zitten dan te klein.
zoals ik al zeg dan hele nate bougie verbrand niet goed verzuipt en zuipt benzine hij loopt prima trekt snel op en top is 70/75
GTZ NV
Mooie citta 🙂 jammer van die stang 😉
update zo goed als done:
GTZ NV
leuk brommertje, maar ik vind dat spatbord niks zo.. Beter zaag je er gewoon een stukje vanaf, heb ik ook gedaan. Zie je bijna niks van en is een stuk mooier:)
thnx voor reactie ja weet nog niet maar denk dat ik het wel doe
GTZ NV
LowieBijdrager
is het miss. mogelijk om de beugels in te korte zodat hij dichter op je wiel zit? of is hier geen ruimte voor?
dat zou het mooiste zijn en hoef je er niks af te halen.
nope, maar heeft waarschijnlijk ook geeen zin met de uitlaat het is even tijdelijk om er mee naar school heen en weer want toen ik geen spartbord had natuurlijk regende het toen enja dan kan je beter meteen in een sloot springen je wordt zeik en zeik nat
GTZ NV
jammer van dat stuur ik vond echt een mooie citta maar bij een citta met alle kappen erop hoort geen “race”stuur vind ik je zou wel het beugeltje van un tnt stuur tusse je orginele stuur kunnen maken dan hep je soort”race” stuur 😀 staat denk ik veel mooier;)
dit was ook maar voor de lol he;) rijdt ook voor geen meter:P
GTZ NV
ik vind het wel goed staan eigenlijk. Al is die met het hoge stuur ook niet lelijk 
Update Super Citta Foto’s
GTZ NV
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.