Vespa-Ciao.NL
:: Gilera Citta sticker petrol/geel op lila achtergrond

Home Forums Advertenties Onderdelen gezocht Gilera Citta sticker petrol/geel op lila achtergrond

• Dit onderwerp bevat 8 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 jaren geleden door Jelle.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
  • 1

ylavylva
    Topic starter

Hallo allemaal,

sinds een aantal jaar heb ik een mooie citta van eerste eigenaar in bezit. Brommer ziet er nog top uit alleen de sticker is door benzine knoeien kapot gegaan. Ik probeer met man en macht aan die sticker te komen maar deze is nergens meer te koop. Iemand hier misschien?

51213BC1-D85F-41DB-BDE4-E93EDDE897853F2DAD36-3CCB-4952-8454-DF2D8C8029D2

Remmen is angst

FonS
      Bijdrager

Welkom. Mooie Citta!

Als je originele stickers kunt vinden, plakken die vaak niet meer (goed) door de oude lijm.

Daver1 biedt al jaren reproducties aan.

AANG diverse citta stickers / stickers naar wens

Martino
        Moderator

Ik denk dat hier al niet de originele stickers op zitten. Kijk maar eens in dit topic en dan met name naar de Gilera Gipsy. Deze stickerset is nog bij JMPB te verkrijgen.

ylavylva
          Topic starter

Forum werkt niet zo goed op mobiel vandaar dat ik hieronder meer even reageer. Ik zal even kijken bij daver1, goede tip.

wat betreft diverse Citta uitvoeringen. Ik kwam toen dit tegen (blijkbaar ook eens hier gepost):

4EC4EB7C-D301-411B-B3AA-FD65668D6F09

Dit lijkt ‘m te zijn. Eerste eigenaresse bracht ook haar kinderen naar school op de Citta dus lijkt mij logisch met die kinderzit achterop. Maar dit is dan ook het enige wat vindbaar is.

Remmen is angst

Ries Maas
            Bijdrager

Wat een mooie nette Citta, ook een super foto met die koeien en dat water op de achtergrond.
              Ineens spontaan zin in mooi weer en eens flink te gaan toeren.

Stukje nostalgie, geniet er van, zo lang het nog kan...

Martino
              Moderator

De Shoppy is een andere tint rood en ook als je naar de kroonplaten van de vork kijkt zie je dat het eerder een Gipsy zal zijn. Evenals de handvatten welke van een Gipsy, enfin deze stickerset is dus nog gewoon te verkrijgen.

Wim
                Bijdrager

Voor stickers zou ik Andrews de Meijer even contacteren. (hij zit hier wel op dit forum of anders even op facebook opzoeken) Geen idee of hij deze set ook maakt maar goed nee heb je… ja kan je krijgen. Ik heb nu twee maal met volle tevredenheid een bestaande sticker set, met op persoonlijk verzoek een andere kleurstelling, van hem gekocht. (custom made zeg maar) Dan heb je echt kwaliteit stickers die niet na een paar keer benzine druppen met tanken kapot gaan. Ik wil de stickersets van JMPB verder niet afkraken hoor. Als je de prijs vergelijkt met wat je krijgt is dat dikke prima!. Maar het is appels met peren vergelijken als je ze naast de stickers van Andrews legt. Het materiaal van de JMPB stickers is veel dunner, de kleur is wat valer en ze plakken minder sterk dan het materiaal waar Andrews de stickers van maakt.

Jelle
                  Moderator

Jelle
                    Moderator

wwiq2zxcwdv642kaxjw0jpty37fpeuz7
                      https://www.jmpbonderdelen.nl/stickerset-gilera-citta-gipsy.html

Zoals je ziet heeft deze meer de kleur van jouw citta, naar mijn weten is de shoppy meer richting gewoon rood qua kleur.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.