:: Gilera Citta Motor afschermplaat
-
In mijn beleving is het de eerste 2x lastig hem er netjes onder uit te halen. Daarna is het bet zo lastig als dat je zelf handig bent.
Ja tis wel meer werk bij je blok te komen. Maar afstelling kom je via de bovenkant meestal wel bij je blok. En ik vind het wel fijn dat het mn blok wat schoner houd. Ik heb ze allebei vanaf begins af aan altijd in beide si bruggen gehad.
R.Zwiers :
In mijn beleving is het de eerste 2x lastig hem er netjes onder uit te halen. Daarna is het bet zo lastig als dat je zelf handig bent.
Ja tis wel meer werk bij je blok te komen. Maar afstelling kom je via de bovenkant meestal wel bij je blok. En ik vind het wel fijn dat het mn blok wat schoner houd. Ik heb ze allebei vanaf begins af aan altijd in beide si bruggen gehad.
Inmiddels zit hij er onder (zie website foto) en als hij de vorm heeft val het best mee verwijderen. Maby lastig als je bij de sproeier wil via onderkant maar kom weinig voor. Beval prima minder vuil en bescherming
😀
Ik vind het er mooi netjes uitzien.
Je zou denken dat het blok wat minder koeling krijgt, maar als je bedenkt dat het slakkenhuis ook gekoeld wordt door de ventilator zal dat wel mee vallen.

Toch jammer dat de dames van dit vlies ontdaan zijn.:D
zevenenergie :
Ik vind het er mooi netjes uitzien.
Je zou denken dat het blok wat minder koeling krijgt, maar als je bedenkt dat het slakkenhuis ook gekoeld wordt door de ventilator zal dat wel mee vallen.

Toch jammer dat de dames van dit vlies ontdaan zijn.:D
Ziet er zeker netjes uit. Ik denk dat ik m’n achterbrug loshaal en op de kop zet. Vervolgens over de onderkant een lap stof (t-shirt / theedoek) span en vastzet met wat klemmen oid en daar polyesther overheen plak. wellicht ook het slakkenhuis volledig inpakken. Hopelijk past het dan perfect 🙂
Zal dan wel niet zo strak zijn als een ijzeren plaatje. Het gedeelte rondom het slakkenhuis zal een soort bulk zijn ipv dat het netjes de lijnen volgt. Ah well 🙂
edit: bedenk mij net dat vershoudfolie wellicht ook een optie is. Dan kan ik wel mooi de countouren van het blokje/slakkenhuis volgen 🙂
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.