- Dit onderwerp bevat 24 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 5 maanden geleden door LexoesG.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 oktober 2008 om 06:41 #168490
FonS :
heb je alvast geholpen met de foto’s, ik hoop dat je hem terug vind ! :knuffelJow thanks:D I’ll hope so 2!
Over de hanze gesproken, daar zit ik niet op, ik zit op alfa. Maar hij is ook pas vrijdag avond genikt, dus dan kan et hem al bijna niet geweest zijn.
Toch bedankt voor je oplettendheid!!:DTOPBOYZ
8 oktober 2008 om 06:52 #168491Ik ga morgen naar de hanze, zal even rondneuzen voor je.
8 oktober 2008 om 07:33 #168492hansieb :
Ik ga morgen naar de hanze, zal even rondneuzen voor je.😀 Tof man, I appreciate that:D
Gister avond was ik weer aant het werk in helpman, (waar me citta ook gejat is dus, vorige week) en ik dacht gewoon egt dat ik me cittatje hoorde rijde. (65 cc) Ik zag 2 boiz op 2 cittas rijden en ik krijg het vermoeden dat ie dus nog niet uitelkaar ge prutst is voor verkoop van onderdelen…..
maargoed, ik heb de citta niet duidelijke gezien, hij was 100 meter voor me, toen het stoplicht op groen ging. Maar me gevoel zegt dat er een jonkie s’avonds op dat ding scheurt rond wijerd/helpman.Het liefst ga ik de heledag aan de verlengde hereweg zitten tot dat ik hem voorbij zie komen en een fiets naar ze smoel kan gooien:boos
She was my real luv 8)maarja, om nou je school, stage, werk en meisje te laten vallen voor je citta…..:|—
De Politie is toch nog ergens goed voor:D
Ze hebben me fokin’ gilla gevonden:D Kameraad van me zag het gebeuren, jonge werd in de boeien geslagen naast me gilla…. Gilla ging in een busje naar rademarkt ( hoofd politie kantoor Grun) Die kameraad die het zag gebeuren belde mij gelijk op, en ik wou natuurlijk die agent spreken! Krijg ik hem aan de lijn, moeilijk praatje over dat het misschien niet mogelijk is om hem direct tehalen omdat justitie een uitspaak meost doen of iets dergelijks?! Ik eiste dat ik hem s’avonds weer op kon haalen:) had de papieren foto’s alles op zak, en zo gezegt ze gedaan. toen ik aan kwam op het bureau, radermarkt, en zei me brommer is terug gevonden? antwoorde de agente achter de balie: ‘de naam is Lex?’ Loop maar mee, en k kreeg em zonder papieren e.d. te laten zien mee…. Domme popo, kon net zo goed een DNA mee nemen die er stond magoed(A)Vette lak schade, niet te zuinig, Daar stel ik hem sowieso 100% aansprakelijk voor maakt me niet uit hoe die het payed….
Maar goed, zien jullie deze Gilla weer rijden, don’t kick em off, because it’s me
Ik wil iedereen hartelijk danken dat jullie zo met mij meeleefden:D
L.
10 oktober 2008 om 09:26 #168495Foto’s van de staat nu?
10 oktober 2008 om 09:30 #168496Tof man, ik wou dat ik mn foxie terug kreeg(paar jaar terug gejat) zoals een vriend van mij, maar de dief heeft hem gewoon in onderdelen verspreid waarschijnlijk…
10 oktober 2008 om 09:38 #168497Nice man!!
Ik wou dat de politie in grunn mijn citta eens terugvond 😐
10 oktober 2008 om 10:13 #168498dat is mooi nieuws kerel

die gene die dat gedaan heeft zou ik dik laten betalen voor lakschade ja, misschien ook nog andere vergoeding bij te claimen of iets 😕 zou het zeker probere, hopen natuurlijk dat die zo’n dingen afleert door middel van een fikse straf 😉13 oktober 2008 om 20:15 #168510soms is het maar goed dat er politie is :):P fijn dat je citta weer veilig en wel terug is (op de lak na maar da zal nog wel vergoed worden neem ik aan ;))
14 oktober 2008 om 06:51 #168511Mooi man, je zou vast wel heel erg opgelucht zijn 🙂
Leuk dat je hem weer terug hebt14 oktober 2008 om 12:34 #168512Ik heb er idd direct werk van gemaakt, want ik ga geld ontvangen van die vent, hoe dan ook!:D:D:D
Ben idd zoo blij man, had nooit verwacht dat ding ooit weer te zien:D maarja, gwoon een dom jonkie die dacht, vette citta, ga dr gewoon op rijden ben ik de man:P…. te dom, gelukkig was ie zo dom, anders had ik hem denk ik echt nooit weer gezien..
Op het bureau willen ze geen gegevens over de jongen geven, ( snap ik overigens wel, als ze dat wel zoude vertellen weten ze ook wel dat die jongen nu aardig verbouwd zou zijn).
Maar het enige wat de politie zegt is: Wij hebben ons werk gedaan, het ligt nu bij Justitie…..
Over enkele weken zal ik wel bericht van justitie krijgen, met daar bij een formulier over schaden e.d.
Dus dat moet allemaal nog wel goed komen hoop ik:)
Me kap + rekje

Beste kras op me uitlaat van 1 week oud:(

Waren net opnieuw zwart gespoten:(

Deze Idem.

Een van de KUTSTE dingen, me perfecte spatbord, barstje, krassen + lak afgebladerd…:'(

Ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jammer…

Dat WAS me onbeschadigde frame..Tis niet veel schade, maar wel weer heel jammer!!Me voor wiel zat er trouwens ook niet meer in, maar dat heb ik zelf direct gefixt….Tevens is de uitlaat ( de eerte keer dat ik er op ging rijden na diefstal )er onder weg geflikkerd?!
Hij heeft dus wel iets proberen uit elkaar te slopen… Verlichting werkte ook niet meer, Kabelboom was niet meer angesloten…:S maar natuurlijk ook alweer gefixed:)ben in iedergeval blij dat ik hem weer heb natuurlijk, hopen dat de boel beetje vergoed word:D
Latr
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.