Vespa-Ciao.NL
:: Gilera Citta gestolen!!

Home Forums Algemeen Nieuws Gilera Citta gestolen!!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LexoesG
    Topic starter

Vrijdag avond is mijn gilera citta gejat, in helpman (groningen) Wie mij citta ziet rijden of staan!!!! bel: 0619679994
      Nog beter is, als je die vent een flyin’ kick geeft en de brommer mee neemt en later mij te contacteren… beloning spreekt voor zich…

Hoop dat iemand hem voorbij ziet komen!

Foto’s van me citta zijn te vinden op: http://lex.davinz.nl ( lampen kapje is op foto’s nog standaard, is nu donker blauw net als de rest…

kenteken: DB7-50X
      Kleur: Donker blauw, Baby blauwe velgen + rekjes + kroon stukken.
      65cc malossi, malossi filter, 13/13 dollerto
      Voorspat bord is afgezaagd in een puntje

VespaAvanti
      Donateur

Wat een rat weer, dat ze van andermans spullen afblijven:boos
        Sterkte ermee, hopelijk wordt hij terug gevonden;)

LexoesG
        Topic starter

Ja idd, :boos:boos egt een batti als k hem zelf zie rijde, kan die maar beter hard boeke, want ik sloop hem tot dat ze moeder em niet meer herkent….
          I’ll hope so 2, Thanks:)

hansieb
          Moderator

Post graag nog wat foto’s, er staan tig brommers op je siteje

LexoesG
            Topic starter

maar er staat maar 1 citta als het goed is;) Zal vanavond nog even wat up-to-date foto’s plaatsen!

Thanks voor al jullie reacties Boyz(Y):)

leon ciao
              Bijdrager

ik meen dat die van Hans en Steyn ook waren gestolen, en nu weer een Groninger waar ze de citta van jatten, is volgens mij verband tussen 😉
                Maargoed ik hoop natuurlijk dat je hem terug krijgt, is natuurlijk wat anders dan als ze je oude uitgaansfiets meepikken. Niet normaal meer dat mensen iets stelen waar jij heel wat uurtjes voor hebt moeten werken 😮

LexoesG
                Topic starter

Ja zeg dat wel zeg, damn… geen paar uur meer, gewoon dagen lang bezig geweest omdat ding op te bouwen, vanaf en blok tot de kabeltjes… Net 2 week klaar…. word ie Geget:(

Heb nieuwe foto’s in me Gallery geplaatst!:D Hope that someone recognises him..

Bartjee
                  Donateur

Echt kut idd:S Dat die stelletje naaiers van andermans spullen afblijven.

En over wat ik in je post had gezet, ik bedoelde het niet vervelend;) Maar het is niet fijn als iedereen meerdere topics gaat aanmaken en over die hoofdletters, dat is gewoon om alles wat netter te houden:)

st3yn
                    Bijdrager

Klopt.. mijn citta met handmade, stevige achterbrug, vario, malo vertanding etc etc is ook gejat in groningen. Dat was op 1 juni, een week voor de Zuiderzee toer.. hij was net helemaal klaar toen 🙁

Ik rij vaak zelf door helpman/groningen/haren/eelde dus ik zal wel opletten of ik je blauw zwarte cittatje zie! Hij valt wel op qua uiterlijk dus ik let op 😀

erikbloemberg

ff langs henk siegers die heeft altijd gepikt spul

JayL
                        Bijdrager

Echt jammer. Maar ligt t aan mij of gebeuren dit soort dingen vaak in Groningen :lol En meestal zijn t de Citta’s de slachtoffers!

st3yn
                          Bijdrager

Dit gebeurt inderdaad best vaak in Groningen de laatste tijd.

Het zijn vooral citta’s omdat die ontzettend populair zijn in Groningen en de omliggende dorpen. In mijn dorp rijden ook ontzettend veel vespa’s/citta’s/scooters. En een goed rijdende, mooi citta gaat hier al snel voor minimaal 500 euro de deur uit dus dat is makkelijk geld verdienen dan. Het probleem dat ze geen kenteken papieren hebben lossen ze vast wel makkelijk op.
                            Echt flikkers zijn het 🙁

LexoesG
                            Topic starter

En over wat ik in je post had gezet, ik bedoelde het niet vervelend;) Maar het is niet fijn als iedereen meerdere topics gaat aanmaken en over die hoofdletters, dat is gewoon om alles wat netter te houden:)

Oke bart, I understand. Zal het de volgende keer adners doen.

Dit soort dingen gebeuren idd vaak in Grun, egt te KUT, ongelovelijk gewoon. Wat moet je met een totaal geperfectioneerde citta, fokin zonde om die te strippen:S volgens mij kom ik hier nooit overheen:(:P

Henk Siegers was ik vorige week nog geweest voor onderdelen, die herkent mij gila sowieso, maar ik zal er eens voor de zekerheid langs gaan, je weet maar nooit….

EGt Top dat jullie met me mee leven en al jullie reacties!

FonS
                              Bijdrager

heb je alvast geholpen met de foto’s, ik hoop dat je hem terug vind ! :knuffel

1-feb
                                Bijdrager

Zit je op hanze? Want daar heb ik hem wel zien staan maar dat was vorige week dan geloof ik.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.