Vespa-Ciao.NL
:: Gilera CBA

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Gilera CBA

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jodojodo
    Topic starter

Recent een CBA op de kop getikt om weer rijklaar te maken.
      Ik vraag me af of in nederland deze voorzien was van een 16″achterwiel en 17″ voorwiel

Wilk1985
      Moderator

Ik heb eens in mijn archieven gekeken maar ik kom niets tegen dat daar op lijkt.

Ik weet wel dat de Gilera CB-1 een veel groter voorwiel had, die is qua uiterlijk vergelijkbaar met de CBA maar qua techniek een totaal andere brommer.

Waarom denk je dat de CBA dat zou hebben? Heb je dat ergens gezien?

Jelle
        Moderator

Als je alle cba’s op google bekijkt lijkt het inderdaad dat er een aantal een groter voorwiel hebben (die met de 14 spakers)

jodojodo
          Topic starter

Wilk1985 :
            Ik heb eens in mijn archieven gekeken maar ik kom niets tegen dat daar op lijkt.

Ik weet wel dat de Gilera CB-1 een veel groter voorwiel had, die is qua uiterlijk vergelijkbaar met de CBA maar qua techniek een totaal andere brommer.

Waarom denk je dat de CBA dat zou hebben? Heb je dat ergens gezien?

@wilk
            De vespa grande ( amerikaanse cba ) die heeft dit. En als je sommige foto’s op internet bekijkt is dat zo

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.