Vespa-Ciao.NL
:: Gido’s RACER

Home Forums Perso’s Projecten Gido’s RACER

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 252)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

gido-vespa

oke maar heb me motor al verkocht maar het klopt wel dat er voor een remschijf op moet maar die zat er bij mij niet op 😕

gido-vespa

updateje!

heb er een 80cc malossi DEPS gekocht 😀
        ga ik waarschijnlijk op mijn eurocilindro bolk bouwen maar dat is 12pen krukas en de cilinder is 10pen.

hier een paar foto’s er van:

de 27mm uitlaatpoort

Zuiger

gr gido

Martijnvanheerde
        Donateur

Mooie cilinder!!

gido-vespa

bedankt;)
            maar weet iemand misschien hoe ik het het makkelijkst er voor kan zorgen dat ik de cilinder dr op krijg want volgens barry bestaan er ook naaldlagers die ik er dan in doe er dan pas er een 10pen cilinder op.

VoNcKjE
            Bijdrager

voor scooters zijn er zulke naaldlagers! duz kunne ook in vespa neem ik aan:D
              gewoon even wat scooter winkels opbelle!

gido-vespa

dus ik moet dan vragen om een 2 mm naaldlager die ..mm breedt is dan pas de cilinder er dus wel op ?

gido-vespa

ben bij de brommerboer geweest en hij zij dat het beter is dat ik het niet doe want de drijfstang krijgt dan te veel druk op zich en breekt na een tijdje het topje af en dat wil ik niet hebben dus ga ik even wat anders verzinnen.

Wouz-LwB
                  Donateur

Waarom laat je er niet een pen 10 drijfstang in persen ?
                    Gelijk met een nieuw bigend-lager en al.

lijkt mij de gemakkelijkste weg..

gido-vespa

is het een zelfde als een stnd krukas dus kan ik deze:klik
                      er in doen??

Tim
                      Bijdrager

je kan je ook een bronze busje laten draaien, die in je krukas persen en dan met een hand ruimer na ruimen..
                        zo heb ik het al vaker gedaan, werkt heel goed.
                        moet je wel ff 2 gaatjes erin boren voor de smering.

gido-vespa

ja en er kan dus ook wel een stnd 10 pen drijfstang in want dat lijkt mij een stuk makkelijker?

gido-vespa

update!

heb ook een paar onderdelen van marktplaats gekocht:D

80cc pinasco (nieuw)

vario niet compleet

polini evolution blok

simonini racing

Bartjee
                            Donateur

Leuke aanwinsten, die varioset ziet er alleen niet zo fris meer uit..

FonS
                              Bijdrager

nee die koppeling is snotjerot… als je geen kickstart hebt, kun je hem weggooien, vanwege de knik in het aanloopgedeelte

verder wel leuk inderdaad, neem aan dat je er niet veel voor hebt hoeven betalen

gido-vespa

ja die vario is echt verrot maar heb er niet veel voor betaald en bij de polini carters zit een nieuwe ontsteking en cabr. en filter en de rest wat er nog bij hoort dus is een mooi deal geweest 😀
                                  maar voor hoeveel zou ik die complete vario troep nog kunnen verkopen??

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 252)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.