Vespa-Ciao.NL
:: Gido’s RACER

Home Forums Perso’s Projecten Gido’s RACER

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 252)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

gido-vespa

jah heb het allebij al geprobeert..

TvA Tuning
      Bijdrager

allemaal leuk zo nice blok enzo:P maar hij moet wel starten 😛
        heb je wel de membraam plaatjes omgedraaid zoals barry zei dus met dremel gleufje in schroefjes slijpen en dan kan je ze eruit draaien…

gido-vespa

ga ik morgen proberen dus dan horen jullie het wel 😉

gido-vespa

ik had vandaag geen tijd meer om het het membraam bezig te gaan maar ik kwam vanmiddag thuis en ik dacht ‘ik doe wat benzine in het bougie gat’ dus ik doe wat en loop hem even aan.
            en hij liep eventjes toen deed ik het nog een keer en toen deed hij precies hetzelfde.
            dus hij heeft al heeeeell eventjes gelopen!
            maar als ik gas gaf deed hij niks dus hij liep puur op het benzine wat ik er had ik gegooit.

TvA Tuning
            Bijdrager

ja dus ff de membraamplaajes omdraaien en hupaa mwaooaap mwooap 😛

barry
              Donateur

Ik vind het héél raar dat hij niets aanzuigt buiten lucht???Ik heb hem in de bank getest,dus boormachine op de kruk & me’n hand tegen het inlaatvlak.Toen zoog deze toch behoorlijk aan mijn hand,met stoten natuurlijk.Zit het ganse inlaatspruitstuk goed in elkaar,want daar zit het probleem denk ik hoor.Heb zelf met mijn blok goed moeten kijken toendertijd.Er zijn vele delen die perfect dicht moeten zijn.Daar heb ikzelf ook rustig de tijd ingestoken.Probeer eens aan de beide kanten van de joints wat siliconen te doen & dan alles terug in elkaar te vijzen.Jammer dat je zo ver woont,of ik had al lang aan je deur gestaan.

gido-vespa

barry: ik haal de hele inlaatset er morgen wel even af, en set ik hem er wel weer op zo dat ik heel zeker wet dat ik hem er goed op heb.

sem18
                  Bijdrager

is je frame scheef of lijkt dat maar zo?

Daan777
                    Moderator

ja op de foto lijkt het idd zo.

gido-vespa

sem18 :nee hoor lijkt wel zo
                        maar ik heb nu weer wat……:( ik draai de inlaat vast op het huisvormigen stukje alu. die je als eerst monteert.
                        ik daai hem dus vast en ik doe de inbus sleutel er uit en ik hoor opeens TIK is hij gebroken dus heb ik hem te ver gedraait en ik die dus gebroken :boos
                        echt dom van me zelf… ik vind dit echt kut!
                        kun je dit ook laten lassen ?? of laten maken ??

hansieb
                        Moderator

Ach jah shit happends

Maybe is AA-T in een goeie bui, die heeft hetzelfde membraan setje alleen heeft hij een plaatje laten maken zodat de carb naar achter zit gericht 🙂

Vielleicht kan je daar de maten van krijgen zodat je carb ook netjes naar achter wijst ipv naar voren.

gido-vespa

oke bedankt !!
                            ik zal hem wel even vragen maar ga morgen eerst even naar een bedrijf bij mij in de buurt en daar kunnen ze ook alles met dat spul doen dus maar hopen dat het daar wil.

barry
                            Donateur

MILJAARDENONDEDJU,Ik heb je nog zo gewaarschuwd voor die onderdelen.1/4de slag voor het breekt stoppen met draaien & na vast-komt meteen terug los.Nu krijg ik nog meer grijze haren.

gido-vespa

er word al een nieuwe gemaakt van een soort kunststof weet niet meer hoe het heet.. het is iniedegeval een stuk sterker!!

Juulie
                                Bijdrager

Mooi, en suc7 verder met je blok hoop dat hij snel loopt en meteen filmpje maken dan 🙂

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 252)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.