:: Giannelli Original Power
-
GuidoDonateur
Nette uitlaat voor zijn prijs, qua lak en staalkwaliteit Een plusje.
Met de volgende setup trekt hij nogal traag op (tm 20 kmh) daarna een flinke boost tot topsnelheid, 64 kmh.
Malossi powerfilter, 13/13@66, koppeling met blauwe veren en een poelie 80, uitgevijld elektrisch carter en aangepast voor cilinder, eurocilindro 50, standaard kop.
Monteer voor de grap eens groene veren.
GuidoDonateur
Goede uitlaat laat best wat toeren toe.
Lekker stil.
1 minpunt Van de Si versie als je hem op de Citta zet klopt de aansluiting niet.
Je moet de voorste bocht een graad of 5 verbuigen naar voren toe anders schuift hij niet over de aansluiting van de cylinder.
Loopt hier 50kmh op een 50dr 😛
Ik heb deze uitlaat ook op mn ciao, prima uitlaatje.
Hij is wel het luidst en snelst van de citypowers die ik heb gehad, maar klinkt nog steeds niet luid 😛
Met std cilinder en 12/12 carb heb ik er 55 mee gehaald op zo’n snelheidsbord
Iemand deze al gehad op een 46mm cilinder? Ik ben dol op expansie pijpjes, maar ik moet de buren ook te vriend houden 😕
Bij de uitlaat test deed deze uitlaat het op alle 3 de setups goed. Zelfs een 47mm deps setup kwam ie goed uit de voeten.
Dus 46 Polini kan ie zeker hebben.
Hij hangt er nu onder, trekt lekker op en wil wel toeren draaien. Bocht zit een beetje schuin, maar wou na wat flinke tikken wel op de cilinder.
Wat mij betreft 1 van de beste uitlaten ooit voor onze brommertjes en by far de beste met originele looks.
Op mijn 43 Kit Racing met 13/13 haal ik de 73km/h en vanaf de 20km/h trekt hij in 1 ruk lkkr door tot de top.
No stress, all fun and a bit of speed
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.