Vespa-Ciao.NL
:: Giannelli Handmade

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten Giannelli Handmade

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Citta-ciao
    Topic starter

Na wat speurwerk op’t forum vond ik helaas weinig informatie over de “Gianelli Handmade” uitlaat.
      Bij deze wil ik mijn steentje bij dragen en wat informatie en foto’s toevoegen.

Naam:Giannelli 1038 – H
      Merk:Giannelli
      Afkomst: Italië

Foto’s:

DinoH
      Donateur

Ja klopt toen ik daar was heb ik hem opgeknapt!
        Maar ontopic!

Het is niet echt een fijne uitlaat om mee te rijden!
        Maar de looks zijn verbluffend!!

Wat ik eruit kon maken, het gaat hier om een ciao model.

Ik weet niet of je zelf een ciao hebt, maar hij komt precies uit waas het spadbord en bagagedragerstangetje bij elkaar komen!

Het is zeker een zeldzaam uitlaatje voor de looks:thumb

Martino
        Moderator

Een filmpje kan dan niet ontbreken van de uitlaat van Coopering. Ik vind het niet de mooiste uitlaatjes, maar uniek zijn ze wel. Hij heeft veel weg van de Ninja pijpjes en gek genoeg kom je hem in Frankrijk vaker tegen dan in ons eigen land bijv. Wat ik van anderen heb gehoord presteert hij niet uitmuntend, maar zal je de pijp anders niet zelf aan een test kunnen onderwerpen en de ervaringen hier delen Citta-Ciao?

SpeedyVespa
          Donateur

Ik heb dit uitlaatje een tijdje gehad, inderdaad een slecht presterende.
            Ik reed met 50 cc DR en gianelli hm net 52, en met de topone 57.
            Hij ziet er wel leuk uit, maar niet de mooiste uitlaatjes, ninja lijkt erop maar die vind ik dan weer net wat mooier.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.