Vespa-Ciao.NL
:: Gianelli original power zorgt voor problemen

Home Forums Techniek Problemen oplossen Gianelli original power zorgt voor problemen

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TheCauwie
    Topic starter

Ik heb een gianelli original power voor ciao die ik vandaag wou plaatsen (gekocht bij onze sponsor). Wat blijkt: de knalpot sleept tegen mijn achterwiel en de buis raakt het tandwiel van mijn trapas. Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben gehad en hoe hebben jullie dit opgelost?

SuperSi
      Bijdrager

heb je een geknepen buis of een helemaal ronde?

TheCauwie
        Topic starter

Geknepen buis.

zevenenergie
          Donateur

Dan vrees ik toch dat je het Si model hebt.
            http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=25933

TheCauwie
            Topic starter

De geknepen buis is voor de ciao’s, de ronde voor de Si. Ik heb een correcte uitlaat.

SuperSi
              Bijdrager

Kan je eens een foto maken want met een ciao uitlaat op een ciao zou dit geen probleem moeten zijn

FonS
                Bijdrager

De demper wil inderdaad wel eens de band raken, vooral als je een brede band gemonteerd hebt natuurlijk.
                  Je kunt de beugel van de uitlaat wat buigen, simpele oplossing.
                  Met problemen met het tandwiel heb ik geen ervaring, heb geen trappers op mijn Ciao.

Florian
                  Moderator

Bij mij past het inderdaad ook niet icm het tandwiel van de trappers..

Jelle
                    Moderator

Gewoon de pijp even op de plek van het tandwiel in de bankschroef iets platter draaien.

TheCauwie
                      Topic starter

Bedankt voor de raad, ik heb de beugel iets geplooid en op de de plaats van het tandwiel die buis iets meer aangeduwd met een bankschroef. Hij werkt goed en past nu uitstekend.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.