Home › Forums › Advertenties › Onderdelen gezocht › GZ: Gianelli Mega
- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 jaren, 9 maanden geleden door Spulleke.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 juni 2022 om 21:38 #815606
Zoals de titel al doet vermoeden,
zoek ik een Gianelli Mega en dan het ciao model liefst in nette staat.
maar mocht je iets hebben liggen mag je hem aanbieden(wel graag met een foto indien mogelijk).3 juni 2022 om 14:25 #815616Nick Lobker heeft een opknapper te koop momenteel
I came, I saw, and I forgot what I was doing...3 juni 2022 om 18:32 #815618Die heeft hij niet meer. Heb de gainnelli mega van hem al namelijk naast me liggen
Als het lelijke is rijd het goed. Is het mooi dan is het kapot
Mijn projecten beetje beun maar wel goed6 juni 2022 om 11:17 #815655@boa job,
hoe kan het dan dat hij tegen mij verteld heeft dat hij hem niet meer verkocht omdat er een gaatje in de pijp zit?
6 juni 2022 om 11:27 #815656Idk wat die jou heeft gezegt dat weet alleen jij. Het enigste wat ik weet is dat ik er nu tegen aan kijk. En ik hoop dat er geen gaatje in zit🥲 ach en anders las ik hem dicht. Moet toch al een nieuwe voor steuntje aan en spiksplinternieuwe gemaakt worden
Mijn projecten beetje beun maar wel goed6 juni 2022 om 12:11 #815658Dat is die inderdaad nou mooi dan👍🏻
Lekkere vent dan, ik reageer vgm als eerste op die pijp zegt hij dat hij hem niet verkoopt ivb met een gaatje in de bocht aan de onderzijde en nu zie ik dat jij hem hebt😅
6 juni 2022 om 12:18 #815660Idk ik heb op 2 june sochtens gereageerd op ze Marktplaats Advertentie ik had gezegt dat ik het voor 50€ wel wou kopen en un paar uur later ben ik er naar toe geregeden (wonen in het zelfde dorp) en heb ik die uitlaat en een kickstarter carter van hem gekocht
E- en geen gaatje te bekennen trouwens
Mijn projecten beetje beun maar wel goed6 juni 2022 om 20:35 #815667@spulleke dat is de mijne inderdaad, sorry dat ik het een beetje verzaakt heb. Was oprecht niet mn bedoeling. Ik dacht dat het een gaatje was maar bij nader inzien was dit niet zo.
Ik ga voor je opzoek naar een mega om het goed te maken, dat is het minste wat ik kan doen. Nogmaals excuses.😪
6 juni 2022 om 21:24 #815670Maakt niet uit,
zoals ik al zei ik vind dit al netjes van je.
en je bent het niet eens verplicht dus👍🏻. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.