:: GZ: Powercoating in/bij Apeldoorn
-
JenoahTopic starter
Hallo allemaal,
Ben al een tijdje bezig met het oplappen van mijn Vespa Si en vind dat het nu tijd is om een nieuwe kleur erop te laten zetten. Ik heb al wat rond gekeken op het internet maar kon geen coater vinden in de buurt van Apeldoorn die mijn Si wil/kan coaten en dan ook nog voor een betaalbare prijs. Ik kreeg wel een indicatie van €500 á €600 excl. btw voor lak maar dat is mij wat over de top.
Dus heeft iemand ervaring met een wat betaalbaarder (+/- €200,-) coatingbedrijf in (de buurt van) Apeldoorn?
Bedankt!
Ik ga toevallig mijn Ciao morgen laten zandstralen dit kost 85€. Het poedercoaten kost bij deze zaak 70€ maar ik ga het zelf lakken aangezien ik de lak al in huis heb. In het totaal zit je dus nog onder de 200€. De zaak zit in Deventer wat niet ver is. De website is http://vermadox.nl/
Groeten,
Matti
Vermadox ben ik destijds ook geweest om te vragen over de kosten en dit bedroeg €50,- per citta velg. En dan moet de rest nog. Het is ook meer een industriële poedercoater naar mijn mening en ik ben bang dat je dat terug gaat zien in het werk. En daar bedoel ik mee dat die vaak veel meters maken door er met grof geweld over heen te blazen. Maar goed dat zijn natuurlijk keuzes wat ook met het kosten plaatje te maken heeft. King custom coatingz is een aanrader wel wat verder dan Deventer. Je kan altijd een prijs aanvragen. Succes.
RalfBijdrager
King Custom zit in Nijverdal, goed en net werk met poedercoating .
king custom in nijverdal is echt geweldig kwa coating.. wel wat duurder ik heb er nu 3 cittas laten doen.. maar zat toch tussen de 500 en de 750 voor me duurste.. maar totaal niets over te klagen.. je ken wel gaan besparen op je coat.. ma dan ken je net zo goed na een coater gaan waar ze hekwerk coaten en dus of te dik er op zit of alles mee gecoat wat niet moet of zwaar sinasappel huid.. dus spaar wat langer en dat heb je wat.. of ga voor low buget wat je alleen maar problemen op levert
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.