Vespa-Ciao.NL
:: Gezocht: Goedkoop poedercoaten in Limburg

Home Forums Techniek Framedelen Gezocht: Goedkoop poedercoaten in Limburg

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ImFarza
    Topic starter

Ik wil graag een Vespa ciao gestraald en gepoedercoat hebben, bij Giessen vragen ze 200 inc stralen en coaten. Kent iemand bedrijven in Limburg die goedkoper zijn?

Ralf
      Bijdrager

200 is een goede ( normale ) prijs hoor. of je moet iemand kunnen vinden die op zijn werk poedercoat…

VespAndy
        Donateur

Hoi ImFarza !

Kerkrade hierzo! Ik ken het bedrijf Giessen en die 200 euro is inderdaad geen verkeerde prijs. Eerlijk gezegd denk ik niet dat je het hier in de buurt ergens goedkoper gaat krijgen.

De twee Piaggio Ciao’s waar ik momenteel zelf mee bezig ben, zullen worden gestraald en gecoat door Parkstad Coatings in Kerkrade.

https://www.facebook.com/gary.mccloud.10004/

Groet,
          Andy
          😎

Ride Vespa Ciao – Ride Safe !
          Link naar Mijn collectie / Projecten.
          Beste antwoord
          1

Robin_Ciao
          Bijdrager

Hoi,
            Ik heb mijn vespa laten coaten bij global coating in Echt. Daar heb ik 100 euro betaald. Bij Giessen vroegen ze eerst 300 voor mijn brommer… Kwaliteit van Global Coating is top. Ze plakken alles netjes af, en de coating ziet er ook goed uit!
            DSC07958
            Mvg Robin

ImFarza
            Topic starter

Hoi, Ik heb mijn vespa laten coaten bij global coating in Echt. Daar heb ik 100 euro betaald. Bij Giessen vroegen ze eerst 300 voor mijn brommer… Kwaliteit van Global Coating is top. Ze plakken alles netjes af, en de coating ziet er ook goed uit! DSC07958 Mvg Robin

Dankjewel Robin, helaas is je bericht iets te laat binnen gekomen en heb ik hem al naar Giessen gebracht haha. Zit wel veel prijs verschil in, ging ongeveer 250 kosten.

VespAndy
              Donateur

Mooi werk !
                Ziet er top uit Robin ! 😎

Mario van Parkstad Coatings is wat dat betreft ook erg secuur op zijn werk.
                Ik heb vanmorgen toevallig ook het frame weg gebracht.

https://www.facebook.com/gary.mccloud.10004/videos/1114297996004211
                😎

ImFarza
                Topic starter

Mooi werk ! Ziet er top uit Robin ! 😎 Mario van Parkstad Coatings is wat dat betreft ook erg secuur op zijn werk. Ik heb vanmorgen toevallig ook het frame weg gebracht. https://www.facebook.com/gary.mccloud.10004/videos/1114297996004211 😎

Je link werkt niet? Hoeveel kost het daar ongv.?

VespAndy
                  Donateur

De link werkt bij mij gewoon…..

Voor een prijsopgave zou je zelf even contact moeten opnemen met Parkstad Coatings.

ImFarza
                    Topic starter

De link werkt bij mij gewoon….. Voor een prijsopgave zou je zelf even contact moeten opnemen met Parkstad Coatings.

Dankjewel, zal voor de velgjes bij hem eens gaan! PS. verkoop je die z1300?

VespAndy
                      Donateur

Complimenten voor het herkennen van de Kawasaki Z1300 6-cylinder uit 1979 ! 😎
                        Alles is te koop voor de juiste prijs, maar als je deze Kawasaki kent, dan weet je waarschijnlijk ook dat deze een huidige waarde heeft van een prijs met 3 nullen, mét een dubbel cijfer ervoor. 😎

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.