Vespa-Ciao.NL
:: GZ: emmer met klok onderdelen.

Home Forums Advertenties Onderdelen gezocht GZ: emmer met klok onderdelen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Patman
    Topic starter

Hallo, ik weet er hier hobbyisten zijn die al hun onderdelen tot de laatste schroef uit elkaar halen en vervolgens alles een in bak/emmer/groente kistje bewaren.

Voel jij je aangesproken? en heb je een collectie van onderdelen waar je van weet je dit nooit meer in elkaar gaat zetten. Dan neem ik het graag over aangezien ik graag puzzel!

Ik wil geen fortuin uitgeven en zoek eigenlijk spul wat normaal met de oud ijzer boer mee zou gaan omdat het in de weg staat. Dus heb je iets stuur mij even een berichtje

Patman
      Topic starter

Niemand?

zevenenergie
        Donateur

Een emmer met klok onderdelen is een gewild item, ik zie dat niet zo snel in de oudijzerbak terecht komen.

Deze puzzel kost maar €14,95 dat is geen fortuin.

1000 stukjes dat is nog geen 0,014 cent per stuk en je bent al gauw een minuut per stukje bezig of langer. Er zijn vast meer members hier die van puzzelen houden. Als je die uitnodigt met een potje bier erbij heb je een leuke middag.

Screenshot 2025-07-16 at 09-19-40 Scooter puzzel Cobble Hill 1000 puzzelstukjes

• Deze reactie is gewijzigd 8 maanden, 2 weken geleden door zevenenergie.

Patman
          Topic starter

😛 Das niet helemaal hetzelfde. Maar goed je wil niet weten wat mensen als oud ijzer bestempelen als ze geen zin of tijd meer hebben.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.