@Tonni : Je heb helemaal gelijk !! Ze zijn 14×14 ik kon ook alleen de hulsjes nog bestellen en de gewichtjes niet meer 🙁 die moet ik dan maar laten draaien op het werk of zo 🙂
Tonni wat moet je ervoor hebben. Ik zoek de rolletjes eigenlijk alleen omdat ik een klant heb maar hij wilt de rollen compleet dus zeg aub een nette prijs of heb je wat nodig om te ruilen???
Edit :::::: tevens gezocht achterschijven waar je de v-snaar opzet. Heb het zelfde probleem wat herr flick heeft gehad zeg ma dat het rondje is uitgesleten en dat het is versleten er zit speling op het gaat trouwens om de schijf waar de drukveer tegen aan zit
Als tonni nouw zegt hoeveel hij ervoor wilt hebben. Dan kan ik er over nadenken. Want ik geef echt te veel geld uit aan me citta:P Is niet goed meer:P Nouw tonni maak er eens een mooi prijsje van
En op easy parts staan ook expload files van een vario en er staat prijs bij kan je die daar ook bestellen of hebben ze niks?
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.