Vespa-Ciao.NL
:: Gezocht 4 rolletjes

Home Forums Techniek Vario Gezocht 4 rolletjes

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

@sjeesbeest:16×13 past niet in de ori. voorvario, 13×13 ook niet, daar komt 14×14 in. Ook in die van jouw afbeelding komen gewoon 14×14 rollen.

@woe: Als je hem zoekt, ik heb nog wel een complete ori. voorvario met rollen liggen hoor!! Doe een bod.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Sjeesbeest
      Bijdrager

@Tonni : Je heb helemaal gelijk !! Ze zijn 14×14 ik kon ook alleen de hulsjes nog bestellen en de gewichtjes niet meer 🙁 die moet ik dan maar laten draaien op het werk of zo 🙂

Monstercitta
        Topic starter

Tonni wat moet je ervoor hebben. Ik zoek de rolletjes eigenlijk alleen omdat ik een klant heb maar hij wilt de rollen compleet dus zeg aub een nette prijs of heb je wat nodig om te ruilen???

Edit :::::: tevens gezocht achterschijven waar je de v-snaar opzet. Heb het zelfde probleem wat herr flick heeft gehad zeg ma dat het rondje is uitgesleten en dat het is versleten er zit speling op het gaat trouwens om de schijf waar de drukveer tegen aan zit

woe
          Bijdrager

en ik ben de lastige klant:)

Monstercitta
            Topic starter

up up

iaccaloco
              Bijdrager

Dan hejje meteen 8 rolletjes…………
                (die je natuurlijk niet allemaal nodigheb, want je gaat uiteraard met de 5gew. poelie rijden….)

Niemand?

:$ Ik doezenieweg……

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

Monstercitta
                Topic starter

Als tonni nouw zegt hoeveel hij ervoor wilt hebben. Dan kan ik er over nadenken. Want ik geef echt te veel geld uit aan me citta:P Is niet goed meer:P Nouw tonni maak er eens een mooi prijsje van

En op easy parts staan ook expload files van een vario en er staat prijs bij kan je die daar ook bestellen of hebben ze niks?

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.