Vespa-Ciao.NL
:: Gestolen Vespa kenteken DG-741-V

Home Forums Algemeen Nieuws Gestolen Vespa kenteken DG-741-V

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Stiekelbaarsje
    Bijdrager

haha oke telefoon nummer staat in me mobiel..

stingone
      Topic starter

Vandaag bericht van RDW dat me brommer weer gevonden was.. dus eerst politie gebeld in Assen hij was inderdaad in Assen gevonden ze konden er alleen niet veel over zeggen. Nu eerst wachten op afhandeling officier van justitie.. nu maar hopen dat ie er nog goed uit ziet en niet me motorblok mist…

thierry93
        Donateur

Ik hoop het voor je man echt waar, en dat de daders er voor gaan boeten:((. Ook voor je onderdelen die kapot zijn.:thumb Want het is echt een pracht ciao!!
          Succes nog man

stingone
          Topic starter

Thx…. ik was ook stom verbaasd dat ik het van de RDW kreeg te horen en niet de politie… maargoed nu eerst maar ff afwachten 🙂 hoop in iedergeval dat ze iemand hebben aangehouden.

thierry93
            Donateur

Ja dat is vreemd maarja, alseerst je ciao terug daarna de daders toch??
              succes

Docs
              Donateur

Beter dat hij weer is terug gevonden :thumb Nou idd hopen dat hij nog zo netjes mogelijk is.

stingone
                Topic starter

Hoe zit het trouwens wanneer men spreek over dat iets 3 week kan duren ivm officier van justitie? betekend dat dat ze een dader hebben of staat dat er los van?

Stiekelbaarsje
                  Bijdrager

echt fijn voor je dat je ciao weer terug is.. :thumb

Laten ze de daders maar Stront scheppen in de kinderboerder rij..:D

JKeulers
                    Bijdrager

Een vriend van mij daarvan de tomos is eens gejat, en die hebebnw e zelf terug gevonden. Helaas was deze zo vernield dat hier deze het neit meer deed. Het was vorig jaar gebeurd , en het geld heeft die nog steeds niet gekregen. Ik hoop dat je hem in goede staat terugkrijgt anders zie ik het zomber voor je in.

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.