Vespa-Ciao.NL
:: Gerwin’s (bmw) – citta

Home Forums Perso’s Projecten Gerwin’s (bmw) – citta

• Dit onderwerp bevat 120 reacties, 27 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren geleden door BMW.
15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 121)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

BMW
    Topic starter

.-{2F4OV}-. :
      Ziet er nice uit allemaal:D

Afstelling van overbrenging laat nog wat te wensen over lijkt t;)

tanx:thumb
      ja ik rij nu nog steeds met 7 grams rollen..maar binnenkort heb ik ‘meer’ tijd om te testen.

@ daan777: ik blijf op zoek:P heb ze nu niet nodig maar wil mn setje wel compleet maken;)(anders koop ik gwoon een andere as)
      ik rij nu dus met 7 grams rollen met gele drukveer en blauwe trekveertjes 1:11.5

BMW
      Topic starter

zoo:D

laatste tijd reed mn citta niet al te best meer:con
        het probleem van “inhouden” geen gasreactie, geen ontbranding.

Na alles schoon gemaakt te hebben + andere bougie, nog steeds hetzelfde probleem.
        Toen radeloos maar mn waterdichte bougidop verwisseld met een harde NGK.
        en hoe het ook mag komen: PROBLEEM OPGELOST=)

affijn, hij rijd nu best lekker en gooi er binnekort ff 6,5 gram rollen in. kijken wat ie doet:D
        want i.c.m. mn proma cc “verslikt’ hij zich soms in het optrekken;)

gr.

BMW
        Topic starter

😐

ik dacht dus dat het probleem was opgelost, maar helaas… hij houdt (na een tijdje) nog steeds in:((

iemand een idee wat het zou kunnen zijn? het is dus als je al een tijdje gereden hebt…

Heb carburateur al schoongemaakt, luchtfilter, benzinetoevoer gechecked…

weet niet zo snel wat het zou kunnen zijn:con

iemand die kan helpen?

BMW
          Topic starter

nou gister maar eens mn blok uit elkaar gehaald.:)

laatste tijd had ik veel last van een soort rubbervijlsel van mn snaar:|
            weet nog niet precies waar de oorzaak hiervan ligt….zie foto’s:

het zit ook in mn kap…

hier de krukas, dit is geen roest maar een soort vet:
            het vliewiel had trouwens het rubbervijlsel ook meegenomen en die zat er ook helemaal onder:(

nou, mn blok eronderuit…vond dat ie er nog netjes uitzag voor 1500 km:D:D

oke, vliegwiel eraf en toen zag ik dit: mn krukaskeerring was er bijna uit:o:o
            ook kon ik de schroeven van mijn ontsteking nog 1,5 slag aandraaien:o

nou meteen maar een nieuwe keering erin gedaan (zit trouwens nu iets dieper al;))

eindelijk alles weer gemonteerd. Toen ging ik testrijden en kwam ik erachter dat me vliegwiel niet goed zat:((
            Kon ik weer heel mn blok eronderuit gaan halen:boos

wat ik niet had gedaan: vliegwiel vastzet d.m.v. je koppeling er eff op draaien. De tweede keer natuurlijk wel gedaan8)

alles weer gemonteerd en een klein stukje test gereden, deed het (tot nu toe) perfect!!:lol

ben benieuwd hoe die het op langere afstanden gaat doen

:thumb

BMW
            Topic starter

vandaag ff mn voorspatbord ingekort:D

hij kwam zó erg tegen mn uitlaat aan dat ik soms bijna niet kon sturen:o:lol

verder alles maar weer een keer goed vastgedraaid en kappen erop en binnenkort ff toeren:)

blokje loopt in het pricipe nu goed:thumb

EDIT: oei, was de vierdubbele post al:con

adff
              Bijdrager

is je uitlaat nu geplastificeerd dan :lol? of bedoel je dat traanplaat?

simonferrari
                Bijdrager

zal ik even de 5e post doorbreken.

tis een mooi cittatje. 🙂
                  en van dat vijsel is denk ik niet anders, of je snaar staat te los. maar dat denk ik niet

BMW
                  Topic starter

adff :
                    is je uitlaat nu geplastificeerd dan :lol? of bedoel je dat traanplaat?

nee, ik bedoel dat mn voorspatbord soms bleef haken bij mn uitlaat…
                    EDIT: ik snaptje m eerst niet =) maar er is gelukkig geen plastic op mn uitlaat gekomen (wat bij de top-one wel zo was:|)

BMW
                    Topic starter

okee ben de afgelopen week weer ff bezig geweest met me zijkap ‘vario-bolling’, foto’s:
                      eerst heel simpel het stuk kap erop gekit, toen plamuren.

dit was de 1e keer dat ik plamuurde, maar wat een werk zeg!!!pff
                      na veel schuren en opnieuw plamuren.

zoals je ziet ben ik alleen nog maar aan de achterkant en bovenkant bezig beweest.
                      is nog niet klaar, maar zit al wel op de goede weg:D:D

Bartjee
                      Donateur

Ziet er al goed uit. Plamuren is inderdaad zeeeeeeeeeer veel werk, wordt er zelf ook altijd gek van als ik dat moet doen:P
                        Succes nog.

niceVespa
                        Bijdrager

slim:!

GTZ NV

BMW
                          Topic starter

tanx!!:) maarja als je elke dag een beetje doet is het ook leuk om te zien dat je telkens een beetje vooruitgang boekt;)

@niceVespa, wat bedoel je precies?

simonferrari
                            Bijdrager

mooie oplossing, dit zal er straks wel mooi uitkomen te zien, veel beter dan een groot gat boren of geen kap:thumb

BMW
                              Topic starter

simonferrari :
                                mooie oplossing, dit zal er straks wel mooi uitkomen te zien, veel beter dan een groot gat boren of geen kap:thumb

bedankt, er zat eerst wel een gat in de kap, maar dat vond ik niet mooi staan.

zal binnekort wel ff een foto van de binnenkant maken:P dan ziet het er een beetje beun uit, maar dat zie je toch niet aan de buitenkant:lol

VoNcKjE
                                Bijdrager

leuk met die kappe set:thumb
                                  zo hep ik ook nog 2 citta kappe ligge, alleen met vario bol van ciao kappe:Dvond ik persoonlijk mooier;)

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 121)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.