Vespa-Ciao.NL
:: Gerwin’s (bmw) citta racer

Home Forums Perso’s Projecten Gerwin’s (bmw) citta racer

6 berichten aan het bekijken - 406 tot 411 (van in totaal 411)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Zeebodem.
    Bijdrager

die spuit lekker weg hoor:D
      hij klinkt ook lekker fel:thumb

Edjuh
      Bijdrager

Rijdt goed zo te zien!

Tof ding.

mwouters91
        Bijdrager

hey ik zie dat je een si brug hebt, met een zijstandaard. Is dat de gewone citta zijstandaard die past op die si brug? Wil ook zo’n standard halen maar is die makkelijk pas te maken?

mvg

BMW
          Topic starter

Poeh!

Ik zie dat het al weer meer dan 3 jaar geleden is dat ik met mijn citta ben bezig geweest!!:o

1 troost, ik heb hem nog steeds en hij staat al 3 jaar onder een deken op de schuurzolder;)
            Ik hoop in het voorjaar weer met mijn citta verder te gaan, maar als het zover is ga ik jullie weer op de hoogte houden

greetz
            :thumb

Wilk1985
            Moderator

Wat een gaaf ding, tijd om hem weer eens uit te laten denk ik :). Ik zie dat er een kenteken op zit maar reed je er toendertijd ook mee op de weg? Ik denk dat als je er licht op zet dat ze je niet heel veel kunnen maken maar dat je wel aandacht trekt van onze blauwe “vrienden” :D.

Citta-ciao
              Donateur

Lekkere kabaal komt er van je citta af:p. Voor de rest is het ook wel een snel beestje?:)

6 berichten aan het bekijken - 406 tot 411 (van in totaal 411)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.