Vespa-Ciao.NL
:: Gerwin’s (bmw) citta racer

Home Forums Perso’s Projecten Gerwin’s (bmw) citta racer

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 411)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

BMW
    Topic starter

Bedankt:thumb
      Nee, heb nog geen stickers besteld, dat komt op het laatst.

hansieb
      Moderator

Ooit maar dan ook ooit zag mijn ciao er ook zo wit uit. Je gaat nog leren wat het begrip “poetsen” betekend.

Misschien dat je een pool kan inhuren die hem elke dag voor je poetst :lol

Ennuh betere foto’s!!

BMW
        Topic starter

hansieb :
          Ooit maar dan ook ooit zag mijn ciao er ook zo wit uit. Je gaat nog leren wat het begrip “poetsen” betekend.

Misschien dat je een pool kan inhuren die hem elke dag voor je poetst :lol

Ennuh betere foto’s!!

Klopt, ben nu al bezig met al het vuil eraf te halen. Je ziet het zó snel op wit!!

Over de foto’s: op de vorige pagina staan goede foto’s van het coatingswerk, de “tussendoor foto’s” worden met mijn mobiel genomen, beetje trieste kwaliteit helaas;)

Pavan
          Bijdrager

Een maagdelijk resultaat so far. Laat je niet gek maken, elke kleur wordt ‘zwart’.
            Ben zeer nieuwsgierig naar de looks van het eindresultaat.:thumb

Edjuh
            Bijdrager

Een witte citta, dat mag in de krant.

Erg mooi!

BMW
              Topic starter

thanx:)

Ja idd, meeste citta’s zijn zwart. (slim, zie je de rotzooi tenminste niet zo goed die erop komt..:P)

De kleur is niet spierwit, maar eerder gebroken wit (alpin weiss). De kleur bevalt me erg goed:)

sjbtje
                Bijdrager

nice nice nice ben benieuwd naar het eind resultaat:)
                  misch stonden de citta low banden net iets sportiever erop;)
                  verder egt mooie kleuren ook!!

Zeebodem.
                  Bijdrager

goed bezig gerwin:)
                    fijn gaat dat he,met allemaal nieuwe onderdelen;)en dat poetsen…..ja…dat heb je er vast wel voor over.
                    ik doe ook iedere keer als ik heb gereden even met een doekje het ergste vuil eraf halen.
                    en dan vooral van de achtervelg.die is toch vlug iedere keer weer smutzig hihi.

ik hou hem in de gaten gerwin.ben wel benieuwd dadelijk naar de dikke M3 racer…..WHHHROUUUUUUWWW

BMW
                    Topic starter

Sorry voor de slechte foto, mobiel kwaliteit..

Kan nu even niet verder, wacht nog op mn krukasje en vliegwiel. Daarna moet het blok weer in elkaar en kan ik weer verder gaan met opbouwen.

Leovince
                      Bijdrager

”That’s awesome baby”!:lol

sjbtje
                        Bijdrager

:O:O:O kan alleen maar wow zegge en me toetsenbord afvegen tis om te kwijlen:O

Jarco
                          Bijdrager

Ziet er echt vet uit kerel.
                            Vind het nog steeds een mooie oplossing voor het luchtfilter.
                            Had idd verborgen kunnen worden in de brug, maar denk dat dit wel meer ‘racer’ looks heeft 🙂
                            Velglint is ook erg netjes. :thumb

BMW
                            Topic starter

Bedankt!:)

Ja ik vind het zo wel beter bij het totaal plaatje passen.

Langzaam maar zeker wordt fantasie werkelijkheid..;)

just1991
                              Bijdrager

ik vind het filter wat TE groot. Ik vind zo’n rood foamfilter wat je vaak bij Puch’s ziet beter staan of zo’n ander malossi filter dit neemt in ieder geval te veel ruimte in en waar plaats je nu je rechtervoet ?

BMW
                                Topic starter

rechtervoet komt waar de linkervoet ook komt, aan de andere kant dan;)

(staat een paar pagina’s terug een foto van) Ter hoogte van de schokbrekers, een lang m10 tapeind.

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 411)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.