Vespa-Ciao.NL
:: Gemotoriseerde bierkrat

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Gemotoriseerde bierkrat

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Delirium
    Topic starter

Oja klopt aan de snaar had ik nog niet gedacht. Wat zou het kleinste zijn wat er te maken valt denk je?

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

50-55 zoiets

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

Delirium
        Topic starter

55 is ook te koop. Doe ik dat dan wel gewoon…..iets zegt me dat dit allemaal niet gaat lukken:P

barry
          Donateur

Stuur heb je niet nodig namelijk.Neem gewoon de wielen + ophanging van een skatebord.Zo kan je met je lichaam links & rechts sturen.
            Voor het achterwiel neem je een wiel met spaken & een wieltje van een kinderfietsje.De rest snap je wel hé.

Erik
            Bijdrager

Sloop het binnenwerk uit krat, en maak een stalenframe (binnenmaat krat) om al je techniek in op te hangen.
              Later schuif je je krat van onder om het frame heen. Assen erdoor heen, wielen erop. Evt deksel maken met schuim en bekleding….

Aanhangertje maken op soortgelijke manier om daadwerkelijk je biertje mee te kunnen nemen:bier

Filmpjes…

http://www.youtube.com/watch?v=4cCvhXXlG-I&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=3dr8zcDZ3fQ

Eigenlijk jammer genoeg gewoon skelters met een kratje erop. Zal mooier zijn om al je techniek in het
              kratje weg te bouwen.

diac
              Bijdrager

ik vind op het tweede filmpje de motor meer klinken op een Pocket Bike.
                mijn pocket bike klinkt namelijk precies zo:?
                kan het niet zijn dat ze een pocketbike-blok hebben gebruikt?

-Roy-
                Bijdrager

bij 2e filmpje zit het blok er trouwens wel echt in die vink ik zeker wel vet

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.