Vespa-Ciao.NL
:: gekloot met vespa

Home Forums Techniek Problemen oplossen gekloot met vespa

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

rickgeurten113

Hey nadat ik mn blokje eronder uit heb gehaald en een nieuwe condensator erop heb gezet en nieuwe cp’s en een ander vliegwiel draait de krukas erg moeilijk…waardoor als ik rij ik niet boven de 50km/h uitkom en na 100m rook uit t blok komt..hoe zou dit kome en wat kan ik hieraan doen?

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

ik heb wel eens gehad dat niet elk vliegwiel op elk carter kan, of andersom.

schuurt er niks bij het vliegwiel gedeelte als je de krukas rond draait ?

ga hier ook niet mee rijden natuurlijk, zoiets komt niet goed

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

rickgeurten113

hoe kan dat dan??is ook een cp vliegwiel van mn ori blok dus

bobbie88
          Bijdrager

Ja jongen, alles moet op maat gemaakt worden, en daar zitten allemaal weer tollerantie maten aan verbonden. Niet elk vliegwiel is excact dezelfde maat! Dus het zou kunnen dat je carter aan de kleine kant is, en je vliegwiel aan de grote kant. Als ik dit zo lees dan denk ik inderdaad net als Flick dat je ff een ander vliegwiel erop moet zetten. Deze loopt waarschijnlijk aan!

!Japieoh!_!Ciao!

Ik heb een oud model Ciao en J@pie heeft mij ooit eens vertelt dat het moegelijk is dat ik daar geen nieuw vliegwiel op kan zetten. Hij wist het ook niet ckr 😕 maar ikdenk dat ik binnenkort een nieuwer vliegwiel ga proberen want die zijn veel lichter.

rickgeurten113

ok
                heb toennet mn blok weer helemaal in lekaar gezet maar goed;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.